כבר בשבוע הראשון: הפרסומת של טורנדו היא הזכורה והאהובה

גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת גבוהה מהממוצע ■ באומן-בר-ריבנאי מכניס השבוע 4 פרסומות לטבלה

הסרטון השני בסדרת הפרסומות של טורנדו, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בכיכובו של שון גיטלמן מהתוכנית "בית ספר למוסיקה", מדורגת בשבוע הראשון להופעתה בראש מדד הפרסומות הזכורות ביותר ובראש מדד הפרסומות האהובות ביותר.

שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים מעט מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.9%, כאשר עוצמת הזכירה נמוכה ב-20% מהממוצע. לעומת זאת, שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-20% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.5%.

מניתוח דמוגרפי של האהדה לפרסומת, עולה כי הפרסומת הצליחה ליצור אהדה גבוהה יחסית בקרב נשים ובקרב נשאלים בגיל 35 ומעלה.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי הפרסומת של טורנדו, כמו סדרות פרסומות אחרות שבהן חברות מעלות קו סרטונים בעלי עלילה דומה ומתמשכת עם אותו פרזנטור (כדוגמת הפרסומות עם דביר בנדק למזרחי טפחות, או מודי בר-און וקטורזה לדיסקונט), מצליחה להשיג רמת זכירה מצטברת גבוהה מאוד, ו"חוויית" הפרסומת כשהיא חלק מסדרה, יוצרת גם אהדה רבה אליה.

עלייה במספר הפרסומות והחסויות

מלבד טורנדו, באומן-בר-ריבנאי הצליח להכניס השבוע לטבלה שלוש פרסומות נוספות, להוט, לביטוח ישיר ולרשת סופר-פארם.

הפרסומת של ספרינג, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע האחרון.

סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.44 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום) - השקעה נמוכה יותר בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר, שהייתה עבור חברת הוט.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה מעט בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על 434 (בהשוואה ל-416 בשבוע שעבר). גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עלה, ועומד על כ-39 מיליון דולר (בהשוואה ל-36 מיליון דולר בשבוע שעבר) במחיר מחירון.

טורנדו
 טורנדו