קרן בן דוד בפרויקט עצמאי: דירת 4 חדרים ב-1.6 מיליון ש'

עו"ד קרן בן דוד מקדמת פרויקט חדש - מגדל בן 7 קומות - בנפרד מפעילות בחברת מגדלים ■ בן דוד ל"גלובס": "אנחנו מעצימים פעילות בחברה המשפחתית, אין לזה קשר למגדלים"

לאחר שחני הורוביץ, בעלים משותפת של חברת מגדלים העוסקת בגיבוש קבוצות רכישה יצאה לאחרונה לדרך עצמאית, הגיע כעת תורה גם החצי השני מבעלי חברת קבוצות הרכישה, עו"ד קרן בן דוד, לקדם פרויקט חדש בנפרד.

בן דוד זכתה בשבוע שעבר במכרז מינהל מקרקעי ישראל בשכונת הארגמן בנס ציונה עליו ניתן להקים פרויקט מגורים בן 26 דירות. למכרז ניגשה בן דוד באמצעות חברת דוידסון החזקות הנמצאת בבעלותה ובבעלות רו"ח דנה בן דוד. מדובר בחברה משפחתית השייכת לקבוצת בן דוד.

בכוונת החברה לשווק פרויקט מגורים בן 7 קומות ו-26 דירות במתכונת של קבוצת רוכשים וזאת בניגוד לחברת מגדלים שעסקה בגיבוש קבוצות רכישה. בעבור הקרקע שילמה החברה כ-15.7 מיליון שקל כולל פיתוח, מה שמשקף עלות של 603 אלף שקל לקרקע ליחידת דיור כולל פיתוח.

כאמור, בכוונת החברה לשווק את הפרויקט במסגרת קבוצת רוכשים שירכשו את הקרקע כמו גם את שירותי הבנייה מראש, אולם לא יקבלו ערבות חוק מכר כמו בפרויקט יזמי רגיל. בן דוד סיפרה ל"גלובס" כי: "הפרויקט מתוכנן בסגנון באוהאוס ויכלול דירות 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוז ופנטהאוז. אנחנו משווקים דירת 4 חדרים בשטח 100 מ"ר נטו ב-1.6 מיליון שקל ואת דירות הפנטהאוז, אחת בשטח 155 מ"ר עם מרפסת בשטח 72 מ"ר ואחת בשטח 150 מ"ר עם מרפסת בשטח 96 מ"ר החל מ-3.3 מיליון שקל".

כזכור, חני הורוביץ, החצי השני של חברת מגדלים, פנתה לדרך עצמאית לפני כחודשיים וחברה לארי אוריאלי, מנכ"ל תדהר בנייה לשעבר, בגיבוש קבוצת רוכשים לבניין משרדים במתחם יצחק שדה בתל אביב.

על המשך פעילות חברת מגדלים אמרה היום בן דוד ל"גלובס" כי: "הרבה לפני שמגדלים נוסדה החברה המשפחתית שלי הייתה קיימת ופעילה. אני דור שלישי בנדל"ן. אנחנו עכשיו מעצימים פעילות במסגרת החברה המשפחתית ואין לזה קשר לקבוצות הרכישה של מגדלים שממשיכה לפעול כרגיל".

לשאלה האם לחברת מגדלים פרויקטים נוספים על הפרק ענתה בן דוד: "מגדלים פועלת במתווה של קבוצות רכישה ואם תהיה הצעה אטרקטיבית לעסקה ייתכן שכן".