רוג'רס: "רוצים להיות עשירים? קנו חווה ותהיו חקלאים"

המשקיע המיליארדר גי'ם רוג'רס טוען כי המגמה החמה הבאה תהיה החקלאות ■ לפי רוג'רס, הגידול המתמיד במעמד הביניים בסין ובמדינות מתעוררות נוספות, יוביל לעלייה בביקושים לתוצרת חקלאית בכל רחבי העולם

המשקיע המיליארדר ג'ים רוג'רס יודע דבר או שניים על התעשרות. ההיסטוריה הארוכה של רוג'רס רצופה בהשקעות מוצלחות, כמו למשל קרן ההשקעות קוואנטום שהקים ביחד עם המשקיע האגדי ג'ורג' סורוס בסוף שנות ה-70'.

מאז אותה תקופה זוהרת, רוג'רס זיהה מספר הזדמנויות לעשיית כסף, וכעת הוא טוען כי זיהה הזדמנות נוספת שיכולה לגרום לכם להתעשר. "קנו חווה ותהיו חקלאים", מצהיר רוג'רס.

לפי רוג'רס, אם אתם כשירים לעסוק בחקלאות "זה הולך להיות עסק נפלא ומניב ב-20 או 30 השנים הבאות, אז במקום לבזבז את הזמן על היי-טק או על שוק ההון, פשוט למדו כיצד להיות חקלאים".

בבסיס הטענות של רוג'רס, עומדת ההנחה כי הגידול המתמיד במעמד הביניים בסין ובמדינות מתעוררות נוספות, יוביל לעלייה בביקושים לתוצרת חקלאית בכל רחבי העולם.

"נכון להיום, היצע החקלאים אינו עומד לספק את הפיצוץ בביקושים לסחורות חקלאיות", טוען רוג'רס. "זה לא ייתכן שכיום יש יותר אנשים שלומדים ניהול ציבורי מאשר אנשים שלומדים חקלאות, בעקבות כך הגיל הממוצע של החקאלים בארה"ב עלה ל-58".

רוג'רס טוען כי מי שיזהה את ההזדמנות העסקית ויפנה לחקלאות יתוגמל בהתאם. "בסופו של דבר מי שינהג בלמבורגיני הם החקלאים".