ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה של גלובס יוצאת לדרך

האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי האינטרנט, הדיגיטל, הפרסום והשיווק ייערך ב-11 ביולי ■ במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2012

ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה 2012 של "גלובס" בשיתוף orange, האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי האינטרנט, הדיגיטל, הפרסום והשיווק, תיערך ב-11 ביולי 2012 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2012.

להרשמה לוועידה - לחצו כאן

כמדי שנה, תכנס הוועידה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה והאינטרנט, כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה ומקבלי החלטות בתחומים אלה.

בין הנושאים שיעלו לדיון במסגרת הוועידה: טרנדים-צרכן-טכנולוגיה: מציאות חדשה; הדינמיקה של האסטרטגיה: תאגיד-פרסום-צרכן; מה הופך פורמט למסחרי; תעשיית הטלוויזיה והבידור בעידן של ריבוי מסכים; רשתות חברתיות ללא גבולות: חברה-פוליטיקה-ביטחון; מוזיקה בכלים חדשים ועוד.

השנה ייערך לראשונה שיתוף-פעולה בין "גלובס" וקבוצת התוכן והפרסום הדיגיטלי THE BOX. לאחרונה מונתה דה בוקס לנציגה הרשמית של EMC בישראל - Entertainment Master, אקדמיית ההכשרה המובילה של תעשיית הבידור והטלוויזיה העולמית, שעם מרציה נמנים אנשי מקצוע ויזמים מנוסים, הנחשבים למנהיגים וחלוצים עסקיים בתחום. המרצים מ-EMC ישתתפו בוועידת MAD ויעבירו הרצאות וסדנאות.

במסגרת ועידת MAD, "גלובס", עיתון העסקים של ישראל, נותן ביטוי לתעשיית המוזיקה העצמאית (אינדי), בדיונים ובהופעת להקות במתחם הוועידה ובמועדונים בתל-אביב.

כמו כן, במסגרת הוועידה תיערך תחרות "קמפיין העתיד", בה יציגו משרדי הפרסום המובילים בישראל את הקמפיין שלהם למוצר, מותג או חברה, בעידן בו קצב החידושים והטכנולוגיה דורש מאתנו יצירתיות מותאמת ומאותגרת, והצרכן נחשב למלך.

כמדי שנה, גם הפעם תארח ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה 2012 של "גלובס" דוברים שיגיעו לארץ במיוחד כדי להשתתף בוועידה. בין הדוברים, המשתייכים לתוכנית EMC Entertainment Master Class, ניתן למנות את שמם של: פול בורוס, "דוקטור הפורמטים", Big Sky; פיליפ ברודור, מנכ"ל, Hot Air Media; דיוויד גרהם, מנכ"ל ומייסד Attentional, חברת הייעוץ הבינלאומית לתעשיית הבידור והמדיה; בן הול, מנכ"ל קבוצת Shine, חברת ההפקות מהמובילות בבריטניה; ומייק מורלי, סגן הנשיא היוצא של Sony Pictures Televisio, יועץ בינלאומי בתחום המולטימדיה.

מושבי הדיון בוועידה ילוו בתרגום סימולטני.