שיווק

כתבות אחרונות

 
פרויקט הארון החברתי של קניוני עזריאלי / צילום: ערן לם

לקחי המלחמה: אפשר לבסס אמון, הערכה והעדפה למותג גם בעת משבר

תקציב הפרסום בישראל לשנת 2024 מוערך בכ-5 מיליארד שקל. אם כל מותג ישקיע עשירית מהתקציב שלו במהלך עם אימפקט חברתי, יהיה קשה להתעלם מההשפעה החיובית על ישראל - ובאותה מידה, מהתרומה לתפיסת המותג • הנה חמש דוגמאות כיצד ניתן לעשות זאת

נועה אוני 01.10.2024
מימין, בכיוון השעון: שמפו פינוק, טובלרון ובמבה / צילומים: סטודיו אסם, סטודיו 0304, יחצ

במבה עם תמונת חתן-כלה ושירי רוק במקלחת: השיווק הפרסונלי העכשווי

בתקופה שבה השפה השיווקית השלטת מבוססת על "כולנו יחד", צצים כמה מהלכים מבוססי התאמה אישית במטרה למשוך את תשומת-הלב • הכלים הטכנולוגיים החדשים מאפשרים לשכלל את הפנייה לצרכנים, אך במקביל עולה שאלת השמירה על הפרטיות

שירה ספיר 30.09.2024
דיוויד סייבל / צילום: יח''צ Stagwell

מומחה הפרסום והשיווק הגלובלי: "הבינה המלאכותית היא לא מהפכה, זה רק עוד כלי"

דיוויד סייבל, מומחה שיווק מהמובילים בעולם, לא מתרשם מהטכנולוגיה שמסעירה את העולם. לשיטתו, אומנם צריך להכיר אותה מקרוב, אבל זו רק אבולוציה, "ובלי אדם לידה היא לא שווה הרבה" • בראיון לגלובס הוא מסביר מדוע היה ברור שנטפליקס תפנה לפרסומות, מה הוביל אותו להשקיע בסוכנות לידרס הישראלית, ביוני בלוך ובטחינה אל־ארז, ולמה גם מרלון ברנדו והנשיא קנדי היו בעצם משפיענים

גלית חתן 27.09.2024
כך עובד מנגנון ההנחות הגדול בישראל / צילום: Shutterstock

לכולם יש כרטיס מועדון, ואף אחד לא משלם מחיר מלא. זה המנגנון הכלכלי מאחורי התופעה

המרדף אחרי הנחות הפך לשגרה אצל הישראלים, ומועדוני הצרכנות הם כבר כוכבי השעה ברכישת כרטיסים ללונה פארק, לספארי, למוזיאון ולכל אטרקציה אפשרית • מאחורי ההטבות עומדת מכונה משומנת שמבססת את המודל הכלכלי שלה על פרסום, וגם יודעת לשחק בנו עם טריקים פסיכולוגיים • איך הבינה המלאכותית קשורה לזה, והאם בשורה התחתונה זה משתלם לנו?

שירה ספיר 15.09.2024
אור אסולין, מנכ''ל משותף במשרד הפרסום והסושיאל ארבעים ושתיים / צילום: ניב מאיו

5 מגמות בשיווק הדיגיטלי: מתקציב הטיקטוק ועד החזרה לפייסבוק

השנה החולפת המחישה למותגים את חשיבות הגמישות בעולמות הסושיאל • ב-2025 הם יידרשו להשקיע יותר בסרטוני וידאו, להעדיף יוצרי תוכן על פני משפיעניות ולחדד את עבודת ה-AI

אור אסולין 11.09.2024
הספורטאים האולימפיים הנריק כריסטיאנסן, קיט אולדנבוינג ואווי לייבפרת' בסרטוני טיקטוק / צילומי מסך מטיקטוק

שלושה שיעורים שיווקיים שאפשר ללמוד מאולימפיאדת פריז

עם סיומו של אירוע הספורט הגדול בעולם, ניתן לבחון את אפקטיביות הצעדים השיווקיים שליוו אותו • שינוי הכללים שאיפשר למפרסמים קטנים לעלות על המגרש, הרחבת השימוש ברשתות החברתיות וההחלטה של נייקי להגדיל את תקציב הפרסום במקביל לתוכנית ההתייעלות

גלית חתן ושירה ספיר 12.08.2024
סרטון מותאם אישית של חברת כלל / צילום: צילום מסך מיוטיוב

הפספוס של המותגים: הצרכנים מעוניינים בסרטוני וידאו אישיים, אך מעטים שולחים

בשוק קיימים כיום עשרות כלי בינה מלאכותית יוצרת, אבל חברות רבות עדיין לא משכילות לנצל אותם כדי להפוך את הקשר עם הצרכנים לאישי ואפקטיבי יותר • איך מתאימים את אורך הסרטון למסר הרצוי, כיצד כדאי לשגר אותו ללקוח ובאיזו תדירות

שירה ספיר 07.08.2024
מימין למעלה בכיוון השעון: מארז הבמבה, קראנץ' במבה אדומה וביצי קינדר עם בובות הארי פוטר / צילומים: יחצ אסם, גלידות נסטלה, שאטרסטוק

לא רק התינוק של במבה: כך מתעצם המרדף סביב טרנדים בזמן המלחמה

סביב מארז הבמבה שיצא במהדורה מוגבלת נוצר "שוק אפור" עוד לפני שיצא רשמית למדפים - ולצדו נרשמו הקיץ ביקושים לקראנץ' החדש ולקינדר עם בובות הארי פוטר • כל אלה עונים על הצורך בנוסטלגיה ובתחושת שייכות, שמתחזק בעידן של חוסר ביטחון וחוסר ודאות

שירה ספיר 06.08.2024
המארז של במבה / צילום: יח''צ אסם

הטרנד החדש שמשגע את הישראלים: מארז האספנות של במבה

אסם מציינת 60 שנה למותג במבה ובמסגרת החגיגות הוציאה לשוק מארז אספנות מיוחד, והמחירים ברשתות החברתיות מזנקים

שירה ספיר 04.08.2024
חנות של נייקי / צילום: Shutterstock, Tanya Keisha

בכיר לשעבר בנייקי מסביר: אלה הסיבות לצניחה בשווי החברה

"מה שראינו הוא תוצאה של סאגה אפית של הרס ערך", הסביר מאסימו ג'יאונקו, מנהל מותג בכיר לשעבר בנייקי, ברקע הנפילה של נייקי בוול סטריט לפני כחודש • לדבריו, המנכ"ל ג'ון דונהיו עומד מאחורי הצניחה בשווי החברה: "בפעם הראשונה בהיסטוריה של נייקי, החזון ארוך-הטווח כבר לא היה על צמיחה בת-קיימא המונעת ע"י הובלה מוצרית ושל המותג"

שירה ספיר 29.07.2024
פרסומת הסופרבול הראשונה של גוגנ. מאות שיחות מכירה בשבוע / צילום: צילום מסך מיוטיוב

לקלל בשיחת מכירה? מסתבר שזה לגמרי יכול לעבוד

בחברת התוכנה גונג ניתחו בעזרת בינה מלאכותית יותר מ־2 מיליארד שיחות מכירה וגילו מהן השיטות היעילות לסגירת עסקאות • אודי לדרגור, ה־Chief Evangelist של החברה, מסביר איך משאירים את הלקוח על הקו יותר זמן, מה הטעויות הנפוצות, ומתי פשוט עדיף לסתום את הפה

גלית חתן 16.07.2024
רעות כהן ואורי פרל בשיחה עם עדי יופה בכנס MAD HEAD / צילום: כדיה לוי

"במקום לייצר קריאייטיב אחד ביום, עם AI אפשר לייצר 200 ביום"

בפאנל שהתקיים במסגרת כנס MAD HEAD של גלובס, בהנחיית העתידנית עדי יופה, שוחחו רעות כהן, מנהלת השיווק של טיקטוק, ואורי פרל, Head of Marketing של פאפאיה, על השינויים שחלו בהתנהגות הצרכנים בעידן הבינה המלאכותית • כהן: "מחפשים לתת ערך שהוא לא רק בידורי, אלא בתחושת ההתפתחות ופתרון הבעיות" • פרל: "בעולם שלנו, אם לא מייצרים אמינות, מייצרים בעיה גם לך וגם לצרכן"

עידן ארץ 14.07.2024
רעות כהן, טיקטוק / צילום: כדיה לוי

"סרטונים של 10 שניות בטיקטוק הם האפקטיביים ביותר ליצירת זכירות"

בכנס MAD HEAD של גלובס הסבירה רעות כהן, מנהלת מערך השיווק של טיקטוק, מדוע פורמט הווידאו הקצר הוא האפקטיבי ביותר בהעברת מסרים והנעה לרכישה בפועל • "בעולם שלנו, תשומת-הלב הצרכנית היא מצרך נדיר וחמקמק. התוכן, לעומת זאת, הוא אינסופי"

עידן ארץ 14.07.2024
יגאל ברקת ונדב חנין בשיחה עם ערן גפן בכנס MAD HEAD / צילום: כדיה לוי

כבר לא רק פרסומות וסלבס: איך נראה תפקיד סמנכ"ל השיווק בעולם החדש ובמלחמה

בפאנל שהתקיים במסגרת כנס MAD HEAD של גלובס, בהנחיית ערן גפן, שוחחו יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, ונדב חנין, סמנכ"ל השיווק באל על, על מקומם של אנשי השיווק בארגונים כיום • חנין: "שיווק אינו רק פרסום, זה נמצא בכל צומת קריטית שחברה נמצאת בו"

שירה ספיר 14.07.2024
יגאל ברקת, סמנכ''ל השיווק של בנק הפועלים, בכנס MAD HEAD / צילום: תמר מצפי

סמנכ"ל השיווק בבנק הפועלים: "בזמן מלחמה, מותג צריך להניח את כל השיקולים שלו בצד"

יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, סיפר בכנס MAD HEAD של גלובס על הפעילות החברתית של הבנק בעקבות ה-7 באוקטובר ועל הגישה שנקט צוות השיווק שלו בצל האירועים • "האסטרטגיה הייתה שאין אסטרטגיה. רק טקטיקה, שבכל בוקר אמרה - 'מה אנחנו עושים למען החברה?'"

שירה ספיר 14.07.2024
סיגלית הורן-גלפרין, מנכ''לית איגוד השיווק; תרי ישכיל, סמנכ''לית מזרחי טפחות; ואיל שטיינר, סגן נשיא אאוטבריין / צילום: עזרא לוי

רק 10% ממנהלי השיווק בישראל אימצו את הבינה המלאכותית ככלי עבודה עיקרי

השימוש בבינה מלאכותית בתחום השיווק נועד בעיקר להגדלת היצירתיות, ופחות מזה ליצירת חוויית לקוח טובה - כך עולה מסקר חדש של איגוד השיווק • בצל המלחמה, כ-50% מסמנכ"לי השיווק בארץ הקטינו את התקציב, ו-22% כבר חזרו להשתמש בשפה תקשורתית רגילה

גלית חתן 29.05.2024

   123456789101112131415   

   נמצאו 505 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 32