אתי דודאי: חתמתי על צ'ק לשלי נרקיס תחת איומים ולחץ כבד

כוכבת "מעושרות" הגישה התנגדות לגביית צ'קים שניתנו לנרקיס ע"י בעלה המנוח, משום שלטענתה ניתנו ללא ידיעתה והסכמתה ■ "נרקיס נוהג בבריונות משפטית"

אתי דודאי, כוכבת תוכנית הטלוויזיה "מעושרות" ששודרה בערוץ 10, משיבה מלחמה כנגד טענותיו של איש העסקים שלי נרקיס, שזכה בעבר לכינוי "מלך השוק האפור", כי היא חייבת לו כספים.

השבוע (א') הגישה דודאי לבית המשפט המחוזי בתל-אביב התנגדות לגביית צ'קים אשר ניתנו לנרקיס על-ידי בעלה המנוח דוד דודאי. זאת, לטענתה, משום שניתנו ללא ידיעתה וללא הסכמתה.

"עניינה של התנגדות זו בבריונות משפטית וחוסר תום-לב מצדו של הזוכה - שלמה נרקיס", כתבה דודאי בפתח בקשתה.

לטענת דודאי, לתביעה בהיקף 6 מיליון שקל שהגיש נרקיס נגדה ונגד עיזבונו של גרושה המנוח דוד דודאי, שהתמוטט לפני מספר חודשים בעת דיון באולם בית המשפט ומת, צירף נרקיס הסכמים אשר לכאורה נכרתו בינו לבין דודאי המנוח, וחתומים גם על-ידה. ואולם, נכתב בבקשתה לבית המשפט: "חתימותיה זויפו וצורפו במירמה גם למסמכים אלה, למעט אחד מהם שזכור לאסתר דודאי כי הוחתמה עליו תחת איומים ולחץ כבד".

לטענת דודאי, חלק מהצ'קים שניתנו לנרקיס במסגרת הסכמים אלה, ללא ידיעתה וללא הסכמתה, הוגשו על-ידי נרקיס לפירעון בהוצאה לפועל.

"ברי שאין בכוחה של החתימה המזויפת של אסתר דודאי כדי לחייבה, ונרקיס, שידע היטב כי היא אינה צד להסכמים אלה, אינו רשאי לאכוף את פירעונן של ההמחאות", נטען.

אתי ודוד דודאי, הורים לשניים, נפרדו ב-2008. לפי הסכם הממון ביניהם, קיבלה אתי דודאי את הווילה בסביון, ודוד דודאי קיבל את הכספים שהיו לשניים. בעקבות השתתפותה של דודאי בסדרה "מעושרות" ששודרה בערוץ 10, עלה גם שמו של דוד דודאי לכותרות, ואף פורסם תחקיר מקיף בעיתונות על חובות שונים שיש לשניים.

לפני כ-3 חודשים הגיש נרקיס תביעה בהיקף 6 מיליון שקל נגד אתי דודאי ועיזבון גרושה המנוח, דוד דודאי, בטענה כי השניים נטלו ממנו הלוואות בהיקף של כ-500 אלף דולר ב- 2009, אשר לא נפרעו, ותפחו לחוב בהיקף של כ-20 מיליון שקל.

מהתביעה עולה כי אתי ודוד דודאי חתמו עם נרקיס על שורה של הסכמי הלוואה, בהם לא עמדו.

מהתביעה עולה עוד כי בפברואר 2009 חתמו אתי ודוד דודאי על הסכם הלוואה עם נרקיס, לפיו הלווה נרקיס לשניים סך של 300 אלף דולר (1.2 מיליון שקל), והשניים התחייבו להשיבם תוך 90 יום בצירוף ריבית של 231 אלף שקל. לטענת התובע, סכום ההלוואה הופקד בחשבון על שם אתי דודאי, אך בעת הפירעון שולם רק סכום הריבית בגין ההלוואה וסכום ההלוואה עצמה לא הוחזר לו.

לטענת נרקיס, גם לאחר שנחתם הסכם למתן ארכה לבני הזוג לפירעון ההלוואה, לא עמדו השניים במועד הפירעון החדש. כך, נטען, צברו השניים חוב בהיקף של כ-9 מיליון שקל, בצירוף ריבית רבעונית בשיעור של 16.6%.

עוד נטען כי בהתאם להסכם הלוואה נוסף שנחתם בין הצדדים העביר נרקיס לשניים סך של 250 אלף דולר (מעל מיליון שקל), ושוב החזירו השניים רק את הריבית בגין ההלוואה עד מועד פירעונה ולא את סכום הקרן. לפי הסכם זה, נטען, צבר חובם של השניים לנרקיס לסכום של כ-11.5 מיליון שקל, בצירוף ריבית בשיעור של 13.09% לחודשיים.

בינואר השנה, לאחר שכל דרישותיו להחזר החוב כשלו, נפגש נרקיס עם דוד דודאי, ולטענתו זה התחייב כי יפרע את החוב וישלם את הסך המינימלי של 250 אלף דולר.

דודאי מצידה טוענת כי מעולם לא נכרת בינה לבין נרקיס הסכם כלשהו; חתימותיה על כל ההסכמים שצירף נרקיס לתביעותיו זויפו; וככל הנראה, גם בנוגע לצ'קים שמנסה נרקיס לממש כעת "מדובר במעשה תרמית".