כמה שווה פרסום במחצית של הסופרבול?

דיווח: מותג פפסי יחליף את ברידג'סטון כ"ספונסר חסות המחצית" של ליגת ה-NFL במשחק הסופרבול למשך ארבע השנים הבאות; כמה זה יעלה?

ה-NFL תחתום בקרוב עם פפסי על הסכם חסות לארבע שנים, במסגרתו ישמש מותג המשקאות כספונסר הרשמי של ליגת הפוטבול במהלך הופעות המחצית הגרנדיוזיות של משחקי הסופרבול. כך מדווח ה"ספורטס ביזנס ג'ורנל".

פפסי צפוי להחליף את יצרנית הצמיגים ברידג'סטון, ששימשה מאז 2008 כספונסרית של ה-NFL בקטגוריה זו. ההסכם עם החברה היפנית הכניס לליגת הפוטבול כ-7 מיליון דולר בשנה, ועל-פי המסתמן, חוזה הפרסום עם פפסי צפוי להיות גבוה יותר.

במסגרת "הסכמי המחצית" של הסופרבול, מקבלת הספונסרית חשיפה לפני תחילת מופע המחצית המרכזי ובסיומו.

הסופרבול הוא האירוע הכי נצפה בטלוויזיה האמריקנית, כשסופרבול 2012, שהפגיש את ניו יורק ג'איינטס וניו אינגלנד פטריוטס, שבר את כל השיאים ונצפה על-ידי 111.3 מיליון צופים בממוצע בארצות הברית. במהלך הפסקת המחצית הופיעה הזמרת מדונה.

פפסיקו, החברה המייצרת את מותג פפסי, נחשבת למפרסמת הגדולה ביותר בספורט האמריקני: לפי מחקר של חברת IEG שפורסם לאחרונה, הוציאה פפסיקו ב-2011 בין 340 ל-345 מיליון דולר על פרסום בספורט בארצות הברית.