ביהמ"ש ידון בפירוק הלו 015 ובמינוי מפרק קבוע לחברה

מתיאס פרנקל, בעל מניות בחברת היל"ת, בעלת המותג הסלולרי "הלו 015", הגיש בקשה לבית המשפט למינוי של עו"ד איתן ארז כמפרק יחיד לחברה

אמש (א') הגיש מתיאס פרנקל, בעל מניות בחברת היל"ת, בעלת המותג הסלולרי "הלו 015", בקשה לבית המשפט למינוי של עו"ד איתן ארז כמפרק יחיד לחברה. הבקשה הוגשה באמצעות עו"ד אבי וינרוט ואריאל דינובצקי ממשרד וינרוט.

במסגרת הבקשה הצביע פרנקל על למעלה מ-7 מליון שקל אשר הועברו מקופתה של היל"ת וחברת-בת של היל"ת בחתימתו של יורם שכטר לחברות שונות בשליטתו הבלעדית. פרנקל טוען כי יש אם הסכומים האמורים היו בקופת החברה, היה ניתן למנוע את קריסתה.

הסיבה לבקשה לבית המשפט היא שלטענתו של פרנקל, אין הצדקה כי משרדו של הנאמן עו"ד גיסין, המייצג את חברת מ. שכטר (בבעלות יורם שכטר, בעל השליטה בהיל"ת), יתמנה כמפרק בחברה, שסביר להניח כי יהא מקום להגיש תביעה נגד מנהלה, יורם שכטר.

בית המשפט יכריע בדיון בנוגע לפירוק אפשרי של החברה ולמינוי של מפרק קבוע, אשר בין היתר יחקור את התנהלות החברה ומנהליה אשר הביאו לקריסת החברה.

לפני כשבוע וחצי הגיש פרנקל לבית משפט השלום בתל-אביב תביעה בסך כ-200 אלף דולר נגד חברת נרקיס מרום מבני תעשייה שבבעלות שכטר, בטענה כי שכטר עשה שימוש בכרטיס האשראי שלו לכיסוי חובותיה של נרקיס מרום.

בסוף מאי הוציא בית המשפט המחוזי בפתח-תקווה צו הקפאת הליכים זמני להיל"ת למשך 21 יום. בנוסף, מינה השופט אילן שילה את עורכי הדין גיא גיסין ואיתן ארז כנאמנים לחברה. זאת, בהמשך לבקשת הקפאת ההליכים שהגיש לפני כן שכטר, המחזיק 50% מהבעלות על חברת היל"ת. לטענת שכטר, החברה חבה לו כ-12.5 מיליון שקל ונקלעה לחובות של 54 מיליון שקל לנושים נוספים.