באנו למילואים: הפרסומת של מזרחי-טפחות - הכי זכורה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למזגני טורנדו חוזרת לראש מדד הפרסומות האהובות

הפרסומת של מזגני טורנדו, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ובכיכובו של שון גיטלמן, חוזרת השבוע להיות מדורגת בראש מדד הפרסומות האהובות, כאשר סדרת הפרסומות בכיכובו דורגה בראש טבלת האהובות ב-6 מתוך 8 השבועות האחרונים. השבוע, שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים מעט מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.2%, עם עוצמת אהדה הנמוכה ב-10% מהממוצע.

הפרסומת של בנק מזרחי-טפחות, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG ובכיכובו של דביר בנדק, מדורגת השבוע כפרסומת הזכורה ביותר. דביר, המוביל את הקמפיינים של בנק מזרחי-טפחות, מצליח להביא את הפרסומת לשיעורי הזכירה הגבוהים ביותר השבוע. שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים מעט מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.6%, עם עוצמת זכירה הגבוהה ב-10% מהממוצע.

הפרסומת של בנק מזרחי-טפחות היא גם הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, כאשר סך ההשקעה בה עומד על כ-1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום) - ירידה משמעותית לעומת הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר של הוט מובייל, בה הושקעו כ-2.3 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד מעט בהשוואה לשבוע שעבר ומספרן עומד על 459 (בהשוואה ל-485 בשבוע שעבר).

סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים נשאר יחסית דומה לשבוע שעבר, ועומד על כ-43.4 מיליון דולר (בהשוואה ל-42.8 מיליון דולר בשבוע שעבר).