גילה שהילד לא שלו שבוע לפני החתונה - וביטל אותה

ג' מהדרום התאהב בצעירה לא יהודיה ■ לשניים נולד ילד והם עמדו להתחתן ■ שבוע לפני החתונה גילה בבדיקת אבהות כי התינוק לא שלו

ג', איש היי-טק מדרום הארץ בשנות ה-40 לחייו, פגש במכון הכושר בו נהג להתאמן צעירה לא יהודיה שעבדה במקום. הקשר בין השניים הלך והתהדק, הם טסו יחד לחופשה בחו"ל, התאהבו ובהמשך עברו לגור ביחד.

לאחרונה הציע ג' נישואים לחברתו, וכשזו שהסכימה רכש בית חדש וריהט אותו. מספר שבועות לאחר מכן נודע להם כי האישה בהריון. איש ההיי-טק, רווק שרצה להקים משפחה, שמח מאד, וכשבנו נולד רכש ציוד תינוקות באלפי שקלים.

ג' ניגש לבית המשפט לענייני משפחה בבאר-שבע כדי לרשום את הרך הנולד כבנו, וזאת משום שאשתו לעתיד אינה יהודיה. הוא חשב שמדובר בהליך פשוט, אפילו טכני, אבל כשהגיע, נדרש על-ידי בית המשפט לעבור בדיקת אבהות. במקביל סגר ג' חוזה עם אולם חתונות וחילק עם בת זוגו את ההזמנות לחבריהם ובני המשפחה.

שבוע לפני החתונה המיועדת הגיע שוב לבית המשפט בבאר-שבע כדי לקבל את תוצאות הבדיקה. להפתעתו, כשפתחה השופטת את המעטפה עם התוצאות התברר כי הוא אינו האב. אדם שהיה במקום מספר כי הבעל החזיק את פניו בידיו כלא מאמין במשך דקות ארוכות ואף פרץ בבכי.

"אני לא מאמין שעשיתי לי את זה", הוא הטיח בחברתו, "הייתי בטוח שזה התינוק שלנו. למה לא סיפרתי לי את כל האמת מההתחלה?". האישה, שהיתה המומה גם היא, ניסתה להרגיע אותו. "הייתי בטוחה שהילד שלך. לא שיקרתי לך", אמרה לו.

הגבר הפגוע לא השתכנע - ובעקבות תוצאות הבדיקה החליט בו-במקום לבטל את החתונה, והשניים נפרדו.