קובי מימון במגעים להכניס מתחם סינמה סיטי לחדרה

בכוונתה פוליגון בשליטתו של מימון להשכיר כ-2,500 מ"ר משטחו של מרכז מסחרי שהיא מחזיקה בחדרה, לחברת ניאו לינאו לצורך פתיחת קומפלקס בתי קולנוע מרשת סינמה סיטי

מתחם קולנוע של סינמה סיטי גם בחדרה? חברת פוליגון הבורסאית שבשליטת קובי מימון מנהלת מגעים להשכרת שטח לחברת ניאו לינאו, מפעילת מתחמי הסינמה סיטי בצומת גלילות ובראשון לציון, במרכז המסחרי שבבעלותה בחדרה.

‏חברת ניאו לינאו, שבבעלות האחים משה וליאון אדרי, מפעילה את מתחם הסינמה סיטי בגלילות ואת מתחם ‏G‏ סינמה סיטי בראשון לציון. בגלילות שוכרת חברת ניאו לינאו את שטח הסינמה סיטי מידי נצבא , גם היא בשליטת קובי מימון, שרכשה את המתחם מתנובה והיפרשוק ב-2009, תמורת 406 מיליון שקל.

‏חברת פוליגון מחזיקה במרכז המסחרי ‏MIXX‏, סמוך לכניסה המזרחית לחדרה, בשטח 17 אלף מ"ר, המושכר למספר שוכרי עוגן, כמו רשתות מזון והלבשה. בכוונתה להשכיר כ-2,500 מ"ר מתוך המרכז המסחרי לחברת ניאו לינאו לצורך פתיחת קומפלקס בתי קולנוע מרשת סינמה סיטי, שיהווה חלק ממתחם בילוי ופנאי שבכוונת פוליגון להקים במרכז המסחרי.

‏בהודעה לבורסה ציינה חברת פוליגון שאין כל ודאות בשלב זה שייחתם בין הצדדים הסכם הקמה ושכירות סופי ומחייב ושאכן תיחתם עסקה בין הצדדים.

‏אם ייפתח מתחם הסינמה סיטי בחדרה, הוא יהיה החמישי במספר של חברת ניאו לינאו אחרי שני המתחמים בגלילות ובראשון לציון וכן מתחם הסינמה סיטי שקיבל אשתקד היתר בנייה בחניון הלאום בירושלים, שיכלול 15 אולמות קולנוע בהשקעה של כ-125, ומתחם נוסף שייבנה ביציאה ממנהרות הכרמל בצ'ק פוסט שבחיפה, שיכלול 25 אולמות קולנוע ופארק שעשועים של דיסני, בהשקעה כוללת של 600 מיליון שקל.