האתר הטכנולוגי "חורים ברשת" מגייס כסף מהגולשים

העורך הראשי והמייסד גל מור: "האתר מקבל פניות רבות מצד הגולשים על סיקור של אייטמים מעניינים וכחלק מהאופי הקהילתי של האתר, הוחלט לגייס כסף ישירות מהגולשים באמצעות Crowd Funding"

אתר "חורים ברשת", העוסק בתחום הדיגיטל והמדיה החברתית, החליט לפנות לציבור גולשיו על מנת לגייס כסף לשדרוג ושיפור האתר. "חורים ברשת", שמבסס את הכנסותיו על פרסומות, מעלה מדי יום פוסטים שונים בנוגע לפייסבוק, טוויטר ומדיה חברתית, לצד אייטמים הנוגעים לתופעות ויראליות שונות באינטרנט הישראלי והעולמי.

אתר "חורים ברשת" הצטרף לפני מספר חודשים לוועדת המדרוג לגלישה באינטרנט ועל-פי נתוני חודש מאי, הוא ניצב במקום ה-40 עם 85 אלף גולשים בפועל (Real Users).
לדברי העורך הראשי והמייסד של האתר, גל מור, האתר מקבל פניות רבות מצד הגולשים על סיקור של אייטמים מעניינים וכחלק מהאופי הקהילתי של האתר, הוחלט לגייס כסף ישירות מהגולשים באמצעות Crowd Funding. שיטה זו מאפשרת לגייס כסף מההמון תוך מתן תגמול הולם לתורמים.

האתר החליט לשתף פעולה עם חברת הסטארט-אפ הישראלית Headstart ולאפשר גיוס כספים בסכומים שנעים בין 89-3,000 שקל. התורמים יוכלו לקבל מוצרים ברוח המדיה החברתית כמו פד לעכבר עם תמונת הפייסבוק של המשתמש או תמונת קנבס מעוצבת מתוך מאגר התמונות של המשתמש באינסטגרם.

האתר מתכנן לגייס 150 אלף שקל תוך 30 יום, כשעם השקתו כבר הצליח לגייס כ-22 אלף שקל (15% מהסכום הכולל). יש לציין כי על-פי מתווה הפעילות באתר Headstart, רק במקרה ופרויקט משיג את יעד הגיוס שלו במשך הזמן שהוקצב, התומכים יחויבו והכסף יתקבל לבעלי הפרויקט.

מור הסביר היום את המהלך ואמר כי "אנחנו מתבססים על פרסום אך רצינו לשדרג את האתר ולהביא אותו לשלב הבא. פיתוח מערכת כזו דורש השקעה שתדרוש מאיתנו להמתין זמן רב בטרם נוכל לממן אותה מההכנסות הנוכחיות. על כן, החלטנו לפנות לציבור כאפיק חלופי צומח לגיוס כסף שאינו קרנות או משקיעים. מאחר ו'חורים ברשת' הוא אתר תכנים קהילתי באופיו, חשבנו שזה יהיה טבעי לפנות לקהילה ולבקש ממנה את התמיכה".

(לעמוד התרומות - לחצו כאן).