אלביט חתמה על מזכר הבנות עם בואינג לשיווק מל"טים

החברה הודיעה שהיא חתמה על מזכר ההבנות עם ענקית התעופה האמריקאית לשיווק ומכירת מל"טים בארה"ב ■ "אנו גאים בשיתוף הפעולה שלנו עם בואינג בשוק חשוב זה הרושם צמיחה מהירה"

חברת אלביט מערכות הודיעה היום (ג') על חתימה על מזכר הבנות עם חברת "בואינג" לשיתוף פעולה בשיווק ובמכירות של מטוסים ללא טייס מסוג הרמס 450 ו-הרמס 900 מתוצרת החברה, ללקוחות בארה"ב ובמדינות נבחרות נוספות.

"אנו גאים בשיתוף הפעולה שלנו עם בואינג בשוק חשוב זה הרושם צמיחה מהירה", אמר אלעד אהרונסון, מנכ"ל חטיבת כלים בלתי מאוישים באלביט מערכות , במהלך ההודעה על חתימת מזכר ההבנות במהלך התערוכה האווירית בפארנבורו שבאנגליה. "המל"טים מסוג הרמס 450 והרמס 900 מעניקים יכולות משמעותיות ומוכחות מבחינה מבצעית ונותנות ללקוחותינו ערך מוסף".

המל"ט מסוג הרמס 900 הינו מל"ט רב-משימתי, בעל יכולת נשיאת מטעדים גדולה במיוחד, ומיועד למשימות "מעבר-לאופק", כגון אחיזת שטח, איסוף מודיעני רציף, מעקב, הרכשת מטרות ותצפית (ISTAR). הודות ליכולתו לשאת מספר רב של חיישנים ולפעול בחיבוריות מלאה עם מגוון מערכות שונות, ניתן להפעיל את ההרמס 900 במשימות נוספות, כגון תמיכה בלוחמה קרקעית וביצוע משימות סיור ימי.

"באמצעות ההסכם שעליו אנו חותמים היום, אנו מגבירים את שיתוף הפעולה ארוך השנים של בואינג עם אלביט מערכות", אמרה דבי ראב, סגנית נשיא ומנכ"לית חטיבת הטילים והמל"טים בבואינג, בתגובה להודעה. "קו מוצרי המל"ט מסוג הרמס, מציע יכולות שהייה ארוכה בגובה בינוני, המשלים את היצע המוצרים של בואינג בתחום, ומספק לכוח הלוחם של ארה"ב ולבעלות בריתה יכולות חשובות בשדה הקרב המודרני".