שי גורן: "הצרכנים הם ערוץ המדיה המרכזי"

גורן, ממקימי The box adv, טוען שיש מקום לשחקן חדש בעולם הפרסום הישראלי

דווקא בתקופה הכי קשה של עולם הפרסום הישראלי מזה זמן, מחליטה קבוצת הניו-מדיה The box, להקים זרוע פרסום חדשה, The box adv, בראשותו של שי גורן. מי שעמד בעבר בראש משרד הפרסום גלר-נסיס והיה חלק ממקאן אריקסון, מאמין, בניגוד לכל הסברות, שעכשיו זה דווקא זמן מצוין. "יש צורך הולך וגובר בקרב המפרסמים לפרסום אחר", הוא אומר, "הטכנולוגיה מחייבת פתרונות חדשים".

משרד הפרסום החדש, שמתכנן להיכנס לזירה המרכזית ולא לנישה מסוימת, אמור לבנות את עצמו בחצי השנה הקרובה. היתרון, לדברי גורן, הוא בחממת הסטארט-אפים שפועלת ב-The box ומייצרת כלים טכנולוגיים חדשניים שיעזרו למותגים כיום. "המשרד יהיה משרד שמבין בזירה הדיגיטלית אבל יעשה פרסום לכל דבר, ללא הפרדה בין השפות. המשרד יעזור למפרסמים לספר את הסיפור המותגי שחי בכל המסכים".

בהקמת המשרד, נודע, הושקעו עד כה מיליוני שקלים בודדים. "הצרכנים היום בוחרים כל פעם מחדש את המותגים, בררנים יותר וחשדנים יותר. היום, 80% מהצרכנים מאמינים לצרכנים אחרים ולא למותגים. הם הופכים להיות ערוץ המדיה המרכזי עבור צרכנים אחרים".

"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, וקבוצת התוכן והפרסום הדיגיטלי The Box ישתפו פעולה במסגרת ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוסיקה של "גלובס" בשיתוף Orange, שתתקיים מחר (ד'). במסגרת הוועידה תתקיים מצגת של פרסומאים מובילים שנושאה "קמפיין העתיד".