דה בוקס (The Box)

אלי אוזן + יקי גני - חברת The Box / צלם: תמר מצפי
חברת תוכן ופרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
פרופורציה
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב הפרסום של מרפאות פרופורציה עובר ל-The Box

היקף התקציב של רשת המרפאות עומד על כ-4 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 29.12.2014
אדלר חומסקי | לפני כולם

מדיה קום תרכוש את המדיה עבור משרד הפרסום The Box

ההחלטה על ההתקשרות החדשה באה בהמשך לשינויים פרסונאליים בצמרת המשרד במסגרתם הוחלף המנכ"ל שי גורן בבועז פסקו

ענת ביין-לובוביץ' 18.12.2014

משרד הפרסום The Box אחראי לקמפיין הבא של קסטרו

הקמפיין יתמקד במותג הג'ינס של החברה, JEANIUS ■ לקסטרו קשר יציב עם ראובני-פרידן, וזו לא הפעם הראשונה שהחברה מפקידה קמפיין בידי גורם אחר

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2014
משרדי פרסום | לפני כולם

משרד הפרסום The Box יטפל בתקציב ההשקה של סיאט לאון

מותג הרכב סיאט פירסם מתחילת השנה בהיקף של 4.7 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 02.10.2013
משרדי פרסום | לפני כולם

The Box מצטרף למערך הפרסום של קבוצת ניופאן

יטפל בתקציב המותג גרונדינג שיושק מחדש בארץ לאחר היעדרות של מספר שנים

ענת ביין-לובוביץ' 28.05.2013

שי גורן: "הצרכנים הם ערוץ המדיה המרכזי"

גורן, ממקימי The box adv, טוען שיש מקום לשחקן חדש בעולם הפרסום הישראלי

לי-אור אברבך 10.07.2012

שיתוף-פעולה בין "גלובס" ו-THE BOX במסגרת ועידת MAD

"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, וקבוצת התוכן והפרסום הדיגיטלי THE BOX ישתפו פעולה במסגרת ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה של "גלובס"

שירות גלובס 03.07.2012
משרדי פרסום | לפני כולם

THE BOX פותחת משרד פרסום יחד עם שי גורן

המשרד ייקרא THE BOX AD ■ גורן שימש כבכיר במקאן וכמנכ"ל גלר-נסיס

ענת ביין-לובוביץ' 02.07.2012

שיתוף-פעולה בין "גלובס" ו-THE BOX במסגרת ועידת MAD

לאחרונה מונתה דה בוקס לנציגה הרשמית של EMC בישראל, אקדמיית ההכשרה של תעשיית הבידור והטלוויזיה ■ ועידת MAD של "גלובס" תתקיים ב-11 ביולי

שירות גלובס 28.06.2012

אלי אוזן מונה לנציג אקדמיית הטלוויזיה EMC בישראל

עם מרצי האקדמיה הבינלאומית EMC נמנים אנשי טלוויזיה מובילים בעולם

לי-אור אברבך 27.02.2012

אלי אוזן: "הטלוויזיה הופכת לחברתית; ישולבו בה אפליקציות"

בגיל 30 בלבד עומד אלי אוזן, מנכ"ל ובעלי קבוצת התוכן והפרסום הדיגיטלי The Box, בראש חברה בשווי 20 מיליון דולר ומקים עם קשת חברת קרוס מדיה

רועי גולדנברג 24.10.2011

קשת ודה בוקס הקימו חברה שתפתח מוצרי דיגיטל לתוכניות טלוויזיה

חברת Screenz מתכוונת להציע מוצרים כמו אפליקציית המשחק בשידור חי של "אל תפיל את המיליון", לצד פיתוח של פעילות אונליין כמו ב"כוכב נולד" ו"האח הגדול"

רועי גולדנברג 21.09.2011

סמנכ"ל התוכן דניאל רבנר זכה במלגה בינלאומית יוקרתית

רבנר, מחברת THE BOX התל-אביבית, זכה במלגה בינלאומית להתמחות בגופי תקשורת ברחבי העולם ■ גובה המלגה כ-20 אלף דולר, מתנת EMC

לי-אור אברבך 21.04.2010

שטראוס מגיעה ל-YouTube: משיקה סדרה לקידום המותג תפוצ'יפס

מדובר בסדרת אינטרנט בת 8 פרקים בשם "קרטושקס", שיצרה חברת התוכן The Box ■ היקף ההשקעה במהלך מוערך בחצי מיליון שקל

נועה פרג 14.02.2010

מייסדי חברת The Box: "אין סיבה שישראל לא תהפוך למעצמת תוכן"

עם עבודות לנייקי, דיסני וקוקה-קולה, חברת The Box מבססת את עצמה ככוח עולה בשוק האינטראקטיב ■ אחרי שקיבלו 2 מיליון דולר מקרן הון הסיכון גריילוק הם מצהירים: "בשנה הבאה 90% מהפעילות שלנו תהיה בחו"ל"

נועה פרג 27.07.2009

   1   

   נמצאו 15 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1