שלחה למעסיק תמונה מפחידה של ניק קייג' וזכתה לתהילה

ונסה הוג'דה, סטודנטית באוניברסיטת יורק הקנדית, שלחה למעסיק פוטנציאלי בתחילת השבוע תמונה 'מפחידה' של השחקן ניקולאס קייג' במקום קורות החיים שלה ■ היא אומנם לא זכתה למשרה, אך זכתה לתהילה ברשת

אם אתם נמצאים כרגע בשלב חיפוש עבודה בתקופה כלכלית קשה זו, כדאי שתשימו לב לקבצים שאתם שולחים למעסיקים. שליחת תמונה עם עיניים מפחידות של השחקן ניקולאס קייג' אל מעסיק פוטנציאלי היא לא בדיוק הדרך המומלצת להתקבל לעבודה, אך אם אתם מבקשים לזכות ב-15 דקות התהילה ברשת, ייתכן שזה הדבר שיש לעשותו.

זהו למשל המקרה שקרה לונסה הוג'דה, סטודנטית באוניברסיטת יורק הקנדית, ששלחה למעסיק פוטנציאלי בתחילת השבוע תמונה 'מפחידה' של השחקן ניקולאס קייג' במקום קורות החיים שלה. הטעות המביכה התרחשה כאשר הסטודנטית חיפשה משרת קיץ כעוזרת אדמיניסטרטיבית במוסד לימודיה.

כשעמדה על טעותה, פירסמה ונסה, בת ה-20 את המייל יחד עם הודאה בטעות שלה. את המקרה היא פרסמה גם בעמוד ה-Tmblr ושם הוא התחיל להכות גלים ולתפוס תאוצה באינטרנט.

"ברגע שראיתי את התמונה המוקטנת של ניק קייג' בתיקיית הדואר היוצא שלי אז חשבתי טוב זה הזמן לצילום מסך של הרגע הזה ופרסומו בבלוג שלי", כך אמרה הוג'דה לאתר "בוקר טוב אמריקה".

טעותה הפכה לויראלית ברשת, הוג'דה שהייתה אנונימית פתאום הופיעה בתוכנית הרדיו של טורונטו, צולמה לעיתון המקומי "טורונטו סטאר" ורואיינה על ידי בלוגר ה"סלבריטי" של "וושינגטון פוסט". כמו כן, היא גם זכתה ליותר מאלף עוקבים חדשים לבלוג שלה וראתה שטעותה פורסמה בבלוג של גאוקר ובטוויטר של השחקנית אליזבת בנקס.

עבור הוג'דה, לכל תשומת הלב הזו יש גם חסרונות. "בהתחלה מאוד התרגשתי" כך טענה "ואז ה-CNN יצרו איתי קשר כדי שאופיע בטלויזיה הלאומית ואז לקחתי צעד אחורה וחשבתי שעליי לחשוב על ילדיי העתידיים שיעשו עליי גוגל ויגלו את הטעות העצומה הזאת, כיצד אסביר זאת ?"

אולם, הוג'דה הופיעה לבסוף גם ברשת CNN ותיארה את המקרה: "המעסיק חזר אליי לאחר מספר שעות בהודעה "אני מצטער, ונסה, איני רואה את קורות חייך מלבד תמונה מפחידה של ניק קייג', המשרה כבר תפוסה, אך תודה על התעניינותך. אני מקווה שילדיי העתידיים יבינו ויגלו חוש הומור".

תשומת הלב אמנם הביאה לשתי הצעות התמחות בפסיכולוגיה, אך הוג'דה טוענת כי היא מעריכה את ההצעות, אך לאור מה שקרה יש לה "קצוות לא סגורים" ולכן היא עדיין מחפשת אחר משרה מלאה.

הוג'דה אומרת שהיא אפילו לא מעריצה אמיתית של קייג', אלא רק של הבעות פניו המשוגעות שהביאו לשחקן תהילת אינטרנט משלו, מה שגרם לה לשמור תמונה שלו במחשב ולשם שעשוע מהתסרוקת המשונה שלו.

הסטודנטית הקנדית אומנם לא שמעה מהכוכב של "לעזוב את לאס וגאס" בעצמו, אך שמעה ממישהו ממעגל המקורבים שלו לכאורה. "קיבלתי מייל ממישהו שטען שהוא חברו הטוב, שהבטיח לי שקייג' הוא אדם נחמד ומה שאמרתי לגבי השיער שלו לא היה נחמד מאוד" טענה הוג'דה. "זה גרם לי להישאר ערה ולחשוב מה אם פגעתי ברגשותיו? מה אם הוא שמע על הרכילות התקשורתית ואמר לעצמו אבל זכיתי באוסקר ואני עובד קשה על שיפור מראה שערי והלוואי שאנשים יעריכו זאת יותר?", היא הוסיפה.

"הבנתי שאין לי שליטה על מה שהופך לויראלי ברשת ועל מה שלא והכל תלוי בכוחותיו המסתוריים של האינטרנט והבנתי שזה רעיון טוב להחזיק תיקייה נפרדת עבור מסמכים הקשורים לעבודה", טענה הוג'דה.