בית המשפט: אפל תיאלץ לפרסם את סמסונג באתר שלה

שופט בלונדון קבע כי סמסונג לא העתיקה מהאייפד את העיצוב לגלקסי טאב ■ אפל תפרסם את ההודעה על כך באתר שלה ובעיתונים בבריטניה במשך חצי שנה

במסגרת המשפט המתמשך בין אפל לסמסונג בנוגע לפטנט על העיצוב של הטאבלטים של שתי החברות, פסק בית המשפט בלונדון כי אפל תפרסם הודעה באתר הבית שלה ובעיתונים בבריטניה, בה ייכתב כי סמסונג לא העתיקה את העיצוב של האייפד בטאבלט שלה, הגלקסי טאב.

הלכה למעשה אומר הצו שאפל תיאלץ לפרסם את המתחרה העיקרית שלה, סמסונג הדרום-קוריאנית. "אף חברה לא מעוניינת לפרסם את המתחרים שלה באתר שלה", אמר ריצ'ארד האקון, עורך הדין של אפל.

ההודעה שתפרסם אפל תדגיש את ההחלטה שהתקבלה מוקדם יותר החודש בבית המשפט בלונדון, לפיההעיצוב של הגלקסי טאב לא העותק מהאייפד - כך אמר אתמול (ד') שופט בית המשפט. ההודעה תפורסם באתר הבית הבריטי של אפל למשך 6 חודשים ובנוסף במספר עיתונים ומגזינים בממלכה.

כל זאת מתרחש במסגרת מאבקי הפטנטים המתמשכים בין אפל לסמסונג וגוגל, כאשר אפל מעוניינת לשלוט בשוק הסמארטפונים והטאבלטים. כל חברה מאשימה את מתחרותיה בגניבת עיצובים ופטנטים, והמקרים נדונים בבתי משפט ברחבי אירופה, ארה"ב ואסיה.