למאייר משתלם להיות מנכ"לית יאהו: תקבל עד כ-100 מ' ד'

מריסה מאייר, עד לא מזמן בכירה בענקית החיפוש גוגל וכיום המנכ"לית החדש של חברת יאהו, צפויה להשתכר בסכומים לא רעים בכלל בעקבות המינוי ■ ביאהו אישרו את המספרים

מריסה מאייר, עד לא מזמן בכירה בענקית החיפוש גוגל וכיום המנכ"לית החדש של חברת יאהו, צפויה לקבל סכום של עד כ-100 מיליון דולר (65 מיליון אירו) בעקבות המינוי, הכוללים שכר בסיס והטבות - כך נמסר מהחברה היום (ו').

חבילת התשלומים של מאייר כוללת שכר שנתי של כ-1 מיליון דולר, עד כ-2 מיליון דולר בבונוסים שנתיים, וכן חבילת מניות, אופציות והטבות בשווי של 42 מיליון דולר. זאת, בנוסף ל"אופציות מוגבלות" שתקבל מיאהו כפיצוי על עזיבתה את גוגל.

בחישוב כולל, נמסר מיאהו כי מאייר עשוי להשתכר עד כ-20 מיליון דולר בשנה, או 100 מיליון דולר ל-5 שנים בסך-הכל - כך דווח היום ב"רויטרס".

מאייר, 37, נחשבת לאחת הנשים הצעירות והחזקות בתעשיית האינטרנט העולמי. הפוזיציה שהחזיקה בגוגל הבטיחה לה עתיד מזהיר - גם בשל גילה הצעיר ואופיה הנעים והנוח, אבל בעיקר בשל הניסיון הרב שצברה. זו אחת הסיבות שמעברה ליאהו נחשב לתמוה ביותר.

בגוגל, שימשה מאייר במשך תקופה ארוכה כסגנית נשיא לחיפוש ולחוויית משתמש עד שבשלהי 2010 מונתה לסגנית נשיא לתחום שירותי מיקום ועסקים מקומיים, שבמסגרתו הייתה אחראית על מוצרים כמו Google Maps ו-Street View.