הטיפ היומי: מניית בידור עם פוטנציאל עלייה של 25%

מחלקת המחקר של JP מורגן מתחילה לסקר את מניית IMAX בהמלצת "תשואת יתר" במחיר יעד של 30 דולר

חברת איימקס (IMAX, סימול: IMAX) מפתחת טכנולוגיות בידור, תוך התמחות בסרטים וטכנולוגיות ויזואליות דיגיטליות, לרבות תלת ממד. פעילות החברה כוללת תכנון, החכרה, שיווק, תחזוקה ותפעול של מערכות קולנוע, פיתוח, הפקה, פוסט פרודקשן, הפצת סרטים בפורמט מסך רחב, פיתוח וייצור מצלמות, מקרנים, וכן פיתוח של טכנולוגיות הקרנה ושידור על מסכים גדולים. איימקס, שמערכות הבידור שלה פועלות ברחבי העולם, הוקמה בשנת 1967 ומשרדיה ממוקמים בניו יורק.

איימקס נמצאת בעיצומו של תהליך גלובלי של הרחבת רשת התיאטראות שלה, אשר צמחה בשיעור שנתי של 30% במהלך 3 השנים האחרונות. בנוסף, חוזי אספקה עתידיים שעליהם החברה חתומה, צפויים להגדיל את פעילותה בכ-50% לעומת זו הנוכחית, ואנו צופים גידול דו-ספרתי משמעותי גם בחוזים נוספים שעליהם החברה תחתום בעתיד.

החברה השכילה לבסס את מעמדה בהצלחה, והיא נתפסת כיום כמותג מוערך הן בקרב הצרכנים והן בקרב יצרני הסרטים. לדעתנו, הדבר יסייע לה לשמור על היתרון שלה בתעשיית הבידור העולמית, ולשמר את הצמיחה המתמשכת שלה בעולם ובשווקים המתפתחים בפרט.

במקביל, האולפנים הגדולים החלו להסיט תקציבים גדולים יותר לטובת סרטים אשר צפויים להיות פופולריים בקרב קהלים זרים ברחבי העולם. אנו מעריכים, כי השילוב עם פעילותה של איימקס בשווקים המתעוררים, והמיקוד של אולפני הסרטים בקהל זה, ייטיבו עם החברה.

לטעמנו, איימקס נהנית ממודל עסקי ייחודי בתעשייה שבה היא פועלת - מה שמעלה את רווחיותה בצורה משמעותית, ומגדיל את תזרים המזומנים החופשי שלה עם כל מסך שהיא מפעילה.

אנחנו מתחילים לסקר את מניית איימקס בהמלצת "תשואת יתר" ובמחיר יעד של 30 דולר, המבוסס בין היתר על מכפיל רווח תזרימי 15. כמו כן, אנו צופים כי קצב הצמיחה השנתי של החברה יעמוד על כ-25% במהלך חמש השנים הקרובות; וכי הרווח נקי למניה לשנת 2012 יעמוד על 0.6 דולר, בהשוואה ל-0.2 דולר בשנת 2011. מחיר היעד שלנו גבוה בכ-25% ממחיר המניה הנוכחי.

*** נכתב על ידי מחלקת המחקר, JP מורגן