שעתם היפה של האקססוריז: תכשיטי הקיץ השנה גדולים יותר וצבעוניים יותר

גדול יותר, צבעוני יותר, שמח יותר. תכשיטי הקיץ השולטים בתצוגות ובקולקציות - מאופנת העלית ועד רשתות האקססוריז - מצטיינים בנוכחות קולנית אך קלילה

הקיץ הוא שעתם היפה של האקססוריז: מחשופים עמוקים ושרוולים קצרים מספקים משטחים נרחבים של עור חשוף, שאפשר לקשט בשרשראות, צמידים וטבעות. לפעמים תכשיט אחד עושה את ההופעה כולה. לרוב יהיה מדובר בתכשיט גדול ומרשים, המשלים מערכת לבוש, בולט ויעורר עניין וסקרנות.

אם לשפוט על פי תצוגות האופנה והקולקציות המובילות, בכל מה שקשור לאקססוריז המגמה העונה ברורה: מה שיותר גדול וצבעוני - יותר טוב. הקיץ הזה כולו בסימן של גודל, צבע וחומרים קלים, בדגש על פלסטיק ועץ.

מיטב בתי האופנה, גם היוקרתיים ביותר שבהם, מציעים מגוון עשיר של שרשראות, צמידים וטבעות בעיצוב דרמטי ומלא נוכחות. השילובים מושפעים בין היתר ממשחקים בין השקיפות של הפלסטיק ואטימות העץ, המעניקים טון עדין ונקי לעיצובים הגדולים בצבעוניות דומיננטית ועזה.

התוצאה - תכשיטים בעלי אמירה ונוכחות אישית, מעוצבים בסגנון ייחודי, המשתלבים היטב עם המראה הקליל של הקיץ. דווקא השילוב בין הגודל המופרז לבין הצבעוניות האוורירית, מעניק לתכשיטים מראה בוגר, החושף צד רענן וקוקטי שמתאים לקיץ.

כדי לתרגל ולתפוס את המראה הנכון מבלי ליפול קורבן של הטרנד, רצוי להתחיל באביזר אחד או שניים. אחר כך כבר אפשר להמשיך חופשי.