מניית זינגה צונחת כ-40% במסחר המוקדם בוול סטריט

(עדכון) - זינגה, המפתחת משחקים על פלטפורמת פייסבוק, פספסה אתמול בלילה את צפי האנליסטים בדוחות שפרסמה ■ התחזיות ל-2012 - נמוכות בהרבה מהתחזיות ■ ויזה, לעומת זאת, הכתה התחזיות

יצרנית המשחקים זינגה המצטרפה אמש (ד') למדווחות המאכזבות של הרבעון השני כשפספסה את תחזיות האנליסטים ופרסמה תחזית חלשה ביותר, מה ששלח אותה לירידות חדות של עד 38% במסחר המאוחר ואת פייסבוק לירידות של עד 10% בעקבותיה (עקב החולשה בסקטור). כעת נסחרת המניה בירידות של כ-40% במסחר המוקדם בוול סטריט.

יצרנית משחקי הרשת והסלולר דיווחה עם רווח של סנט למניה בלבד, לעומת צפי ל-5 סנט למניה, על הכנסות של 332 מיליון דולר - 12 מיליון דולר פחות מהצפי.

אולם מה שהפיל את המניה הוא התחזית החלשה שפרסמה החברה לשנה הקרובה - החברה צופה הכנסות של 1.15 מיליארד דולר עד 1.225 מיליארד דולר. מדובר בסכום קטן בהרבה מהצפי הראשוני בוול סטריט ל-1.5 מיליארד דולר. הרווח למניה שצופה החברה עומד על 4-9 סנט - לעומת 26 סנט שצפו האנליסטים.

החברה ציינה כי הנתונים החדשים "משקפים דחיות בהשקה של משחקים חדשים, ירידה מהירה יותר של משחקי רשת קיימים בשל סביבה מאתגרת יותר בפלטפורמה של פייסבוק, וציפיות חלשות יותר למשחק Draw Something".

ויזה הכתה התחזיות

גם ויזה דיווחה אמש לאחר נעילת המסחר. חברת האשראי דיווחה על רווח של 1.56 דולר למניה, לעומת 1.26 דולר בתקופה המקבילה אשתקד, ולעומת הצפי לרווח של 1.45 דולר למניה בלבד. ההכנסות עמדו ברבעון על 2.57 מיליארד דולר, מעל הרבעון השני של 2011 אז עמדו ההכנסות על 2.32 מיליארד דולר ומעל הצפי בוול סטריט להכנסות של 2.52 מיליארד דולר.