המפץ הטכנולוגי בדרך? אפל עשויה להשקיע בטוויטר

לפי דיווח של "הניו יורק טיימס", ענקית הטכנולוגיה עשויה להזרים לטוויטר עשרות מיליוני דולרים כדי לחדור לשוק הרשתות החברתיות ולנגוס בנתח השוק של פייסבוק

האם המפץ הגדול הבא בעולם הטכנולוגי יהיה בין אפל לטוויטר? לפי דיווח של ה"ניו-יורק טיימס", אפל עשויה להשקיע עשרות מיליוני דולרים ברשת החברתית טוויטר.

לפי הדיווח, שתי החברות קיימו שיחות רבות בחודשים האחרונים, בנוגע לאפשרות שאפל תבצע השקעה אסטרטגית בטוויטר. לפי הערכות השקעה שכזו תעלה את השווי של טוויטר ל-10 מיליארד דולר, מעל השווי הנוכחי שלה המוערך בכ-8.5 מליארד דולר.

עד כה מאמציה של אפל לחדור לעולם הרשתות החברתיות נחלו כישלון חרוץ (בעקבות הניסיון שלה עם הרשת החברתית פינג), אך היא ניסתה לפצות על כך באמצעות יצירת גישה מהירה לפייסבוק וטוויטר במערכת ההפעלה שלה.

ב"ניו-יורק טיימס" מציינים כי במקרה שאפל אכן תבצע השקעת ענק בטוויטר, היא תצליח לחדור לשוק המתרחב של הרשתות החברתיות ולנגוס בנתח השוק העצום של פייסבוק.

מנכ"ל טוויטר דיק קוסטולו הצהיר באחרונה כי "לחברה קיימת משאית עמוסה בכסף", כך שהשקעה נוספת של אפל עשויה לחזק עוד יותר את קופת המזומנים של החברה ולאפשר לה להוציא לפועל פרוייקטים שונים.