מומחה למסחר באופציות: אפל ובסט ביי עשויות לזנק בקרוב

לפי ג'ון נג'אריאן, מנכ"ל חברת OptionMonster, המשקיעים המוסדיים בארה"ב רכשו לאחרונה כמות חריגה של אופציות קול 600 דולר לחודש אוגוסט של אפל ■ במקביל, משקיע גדול רכש אופציות קול של בסט ביי

בעוד מניית אפל מפלרטטת סביב הרמה הפסיכולוגית של 600 דולר בשל השמועות כי היא עתידה להכריז על מוצרים חדשים בחודשים הקרובים, כעת נודע כי המשקיעים המוסדיים "מהמרים" בגדול על כך שמניית החברה תחצה את הרמה הזו.

לפי ג'ון נג'אריאן, מנכ"ל חברת OptionMonster המתמחה במסחר באופציות ומזהה תנודות חריגות בשוק הנגזרים, המשקיעים המוסדיים בארה"ב רכשו לאחרונה כמות חריגה של אופציות קול 600 דולר לחודש אוגוסט. במילים אחרות, המוסדיים מאמינים כי המניה של ענקית הטכנולוגיה תזנק מעל המחיר הזה בחודש הקרוב.

"אני מאמין שפעולות המסחר הללו נבעו בעיקרן בשל התגברות השמועות לגבי השקתם של האייפון והמיני-אייפד באותו היום, ב-12 לספטמבר", אמר נג'אריאן. "אם אתם מחפשים לסחור את המגמה עדיין יש לכם זמן, אני קונה את המניה ברמות המחירים הללו משום שאני סבור כי עדיין יש לה הרבה מקום לעלות.

נג'אריאן זיהה מגמה דומה גם במניית בסט-ביי וטוען כי משקיע גדול רכש כמויות גדולות של אופציות קול 20 לספטמבר בעודו מוכר כמויות גדולות של אופציות פוט 13 לספטמבר. "זהו הימור שורי המעיד על כך שהמשקיעים מאמינים כי בסט ביי תיסחר מעל מחיר של 20 דולר בשבוע השלישי של ספטמבר", טוען המומחה למסחר באופציות שמציין גם כי ככל הנראה פעולות המסחר הללו מבססות את הדיווחים האחרונים לפיהם החברה תחזור להיות פרטית בתקופה הקרובה.