אמדוקס מפספסת תחזית ההכנסות; הרוויחה 118 מיליון דולר

מדווחת על הכנסות של 809 מיליון דולר; אנליסטים ציפו ל-816.72 מיליון דולר ■ תחזית ההכנסות לרבעון הבא: 815-835 מיליון דולר; אנליסטים מצפים ל-838.21 מיליון דולר

ענקית הבילינג אמדוקס מסכמת הלילה (ד') את הרבעון עם הכנסות של 808.8 מיליון דולר, ללא שינוי בהשוואה לרבעון הקודם ועלייה של 0.9% לעומת הרבעון המקביל ב-2011. אנליסטים בוול סטריט ציפו להכנסות של 816.72 מיליון דולר. החברה מסבירה כי לתנודות בשערי החליפין היתה השפעה שלילית על ההכנסות בסך של כ-5 מיליון דולר.

בשורה התחתונה, מדווחת החברה על רווח (non-GAAP) של 118.4 מיליון דולר או 70 סנט למניה, מעל תחזיות השוק לרווח של 67 סנט. ברבעון המקביל אשתקד הרוויחה החברה 113.3 מיליון דולר.

במהלך הרבעון ביצעה החברה רכישה עצמית של מניות בהיקף של 122 מיליון דולר.

ועתה לתחזיות: החברה מעריכה כי הכנסותיה ברבעון הבא יעמדו על 815 עד 835 מיליון דולר, נמוך מצפי האנליסטים להכנסות של 838.21 מיליון דולר. הרווח, על פי החברה, צפוי לנוע בין 66 ל-72 סנט למניה. אנליסטים מצפים מהחברה להציג רווח של 69 סנט למניה.

בשנת הכספים 2012 כולה מעריכים בחברה עלייה ברווח למניה של 14%-16% לעומת תחזית קודמת לעלייה של 12%-14%. החברה חוזה עלייה בהכנסות השנתיות של 3%-3.5% לעומת תחזית קודמת לגידול של 3%-4%.

מנכ"ל החברה אלי גלמן ציין עם פרסום הדוחות כי "ביטחוננו בהצלחתה העתידית של אמדוקס ומחויבותנו לספק לבעלי המניות תשואה כוללת אטרקטיבית על השקעתם, באו לידי ביטוי ברבעון השלישי בכך שהמשכנו את ביצוע תכנית הרכישה העצמית של מניות החברה ובכך שבחודשים הקרובים נוציא לפועל את חלוקת הדיבידנד הרבעוני הראשון. בנוסף, העלינו את תחזית הרווח למניה. תחזית זו משקפת ביצועים תפעוליים בהתאם לציפיות קודמות, ואת ההשפעה החיובית של תכנית הרכישה העצמית של מניות החברה שבוצעה עד כה".

גלמן הוסיף כי "תוצאות הרבעון השלישי של שנת הכספים משקפות המשך תנופה בשווקים המתעוררים ובתחום מיקור החוץ, פעילות עסקית יציבה באירופה, התמתנות הוצאות של ספקיות תקשורת בצפון אמריקה, והשפעה שלילית יותר של תנודות בשערי החליפין. כל אלו הובילו לרמת הכנסות קרובה למרכז טווח תחזיתנו, ללא השפעת התנודות בשערי החליפין". בשווקים המתעוררים, אנו ממשיכים לראות תנופה יציבה בדרום מזרח אסיה ובאמריקה הלטינית, הן עם לקוחות חדשים והן עם לקוחות קיימים. באמריקה הלטינית חתמנו על הסכם מיקור חוץ ראשון. באירופה השגנו דריסת רגל נוספת בתחום מיקור החוץ במהלך הרבעון השלישי. התוצאות בצפון אמריקה עמדו בקנה אחד עם ציפיותינו, ומשקפות פעילות יציבה עםAT&T בהשוואה לרבעון הקודם".