מי הגיע לחתונה של ליאור סושרד?

וגם: איך חגג נשיא ארה"ב ברק אובמה את יום ההולדת שלו? ■ ולמי פרגן הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי?

האמן העל-חושי ליאור סושרד נשא לאישה ביום חמישי, ערב ט"ו באב, את בחירת לבו טל שכטר, אשת יחסי הציבור ממשרד יחסי הציבור של זאביק דרור. האירוע נערך באולם אירועים בישוב אבן יהודה, ומשך אליו זוגות-זוגות חברים של החתן והכלה.

עופר ויפתי קרזנר, חתונת ליאור סושרד וטל שכטר/ צילום: יוסי כהן
 עופר ויפתי קרזנר, חתונת ליאור סושרד וטל שכטר/ צילום: יוסי כהן

עופר ויפתי קרזנר

בין שלל הסלבס שהגיעו ניתן היה להבחין ביצחק וחיה תשובה. מסתבר שסושרד הוא ידיד של בני משפחת תשובה מזה מספר שנים. עוד נצפו: שמואל וענת פרנקל, בן מוסקל שמונה לאחרונה לסמנכ"ל לקוחות במקאן אריקסון עם רעייתו מיכל ינאי, עודד טירה, איש העסקים עופר קרזנר עם בנו יפתי ועוד.

אשכנזי מפרגן לפישר

האירוע השנתי של עמותת "גבהים", מיסודה של קרן רש"י, שמחברת בין עולים בעלי ניסיון מקצועי גלובלי והשכלה גבוהה ובין חברות מובילות במשק הישראלי, נערך ברביעי באולם סמולרש באוניברסיטת תל-אביב. יזמו ואירחו: יו"ר העמותה יאיר שמיר, ומנכ"ל העמותה מיכאל בן סעדון. נכחו: מגוון רחב של אורחים, בהם עולים חדשים, לצד בכירים מהעולם העסקי. בלט: העולה החדש בעל התפקיד הבכיר ביותר במגזר הציבורי פרופ' סטנלי פישר, המשמש כנגיד בנק ישראל.

גבי אשכנזי, סטנלי פישר, יאיר שמיר, עמותת
 גבי אשכנזי, סטנלי פישר, יאיר שמיר, עמותת

גבי אשכנזי, סטנלי פישר ויאיר שמיר

עולה נוסף שנחל הצלחה עסקית זה מכבר ונכח באירוע הוא מיכאל גולן מנכ"ל גולן טלקום. מבין "הצברים" בלטו יו"ר קרן רש"י, הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, שאמר שפישר הוא ההוכחה שאפשר לעלות לארץ בכל גיל ולהישאר אופטימי בארץ הלא פשוטה הזאת, יו"ר בנק הפועלים יאיר סרוסי, יו"ר התאחדות התעשיינים צביקה אורן, שותף מנהל בקרן הון הסיכון קיינן פרטנרס יזהר שי, שותף מייסד בגריילוק ישראל משה מור ועוד.

שחר על גלגלים

30 שחקנים ומנהלים מקבוצת הכדורגל של מכבי חיפה קיבלו לאחרונה מכוניות חדשות מדגם הונדה סיוויק, 1.8 סמ"ק אוטומטיות, בגרסת 5 דלתות. לטקס מסירת הרכבים לאנשי הקבוצה הגיע נשיא הקבוצה יעקב שחר, שהוא, שלא במקרה, מבעלי קבוצת "מאיר" המייבאת ארצה את המותגים הונדה, וולוו ויגואר.

יעקב שחר, מחליף רכבי הונדה לסגל הרחב של מכבי חיפה / צילום: ראובן שניידר
 יעקב שחר, מחליף רכבי הונדה לסגל הרחב של מכבי חיפה / צילום: ראובן שניידר

יעקב שחר

כמו כן הגיעו למקום נציגי הנהלת חברת ההשכרה והליסינג "הרץ", שנמצאת אף היא בבעלות שחר, ותשמש כחברת הליסינג התפעולי של הקבוצה. מכוניותיהם הישנות של השחקנים, גם הן מדגם הונדה, הועברו למכירה באמצעות "אוטו סנטר" וכנהוג, אוהדי מכבי חיפה, יהיו בעלי זכות הראשונים לרכישתן.

משפחת שרצקי במוזיאון

ניר שרצקי, מנכ"ל חברת איתוראן, בילה שבועיים של חופשת קיץ עם משפחתו בבלגיה ובהולנד. אתמול בבוקר התייצב שרצקי עם רעייתו גלית וארבעת הילדים אריאל, רוי, אופיר וריף, להמשך הפעילות הקיצית שכללה סיור במוזיאון תל-אביב וצפייה במופע "בקצב משגע" עם אמן כלי ההקשה זיו איתן.

משפחת שרצקי, ניר ריף אופיר גלית רזי ואריאל, ביקור במוזיאון ישראל / צילום: יוסי כהן
 משפחת שרצקי, ניר ריף אופיר גלית רזי ואריאל, ביקור במוזיאון ישראל / צילום: יוסי כהן

ניר, ריף, אופיר, גלית, רוי ואריאל שרצקי

שרצקי הודה כי זהו ביקורו הראשון באגף החדש של המוזיאון ואמר כי הוא יפה יותר מכל מוזיאון בו ביקרו באירופה. לאחר ההצגה המשיכה המשפחה לארוחת צהריים בבית האב איזי שרצקי לחגוג את ניצחונה השבוע, במוקדמות ליגת האלופות, של קבוצת הכדורגל שבבעלות המשפחה, אלופת ישראל - עירוני קריית שמונה.

מאוהבים במרינה

חברת אתרים בשיתוף עם עיריית תל-אביב יפו השיקה בחמישי בערב, ליל ט"ו באב, את "טיילת על הים". מדובר בשובר גלים שממוקם במרינה בתל-אביב, אשר הפך בתוך 8 חודשי עבודה ובעלות של 40 מיליון שקל, לטיילת על המים. אורכה של הטיילת החדשה הוא כ-400 מטרים, משני צדדיה ים, ובקצה שלה מתנוסס מגדלור.

סטס מיסז'ניקוב, איזי בורוביץ', השקת
 סטס מיסז'ניקוב, איזי בורוביץ', השקת

סטס מיסז'ניקוב ואיזי בורוביץ'

לטקס גזירת הסרט הגיע שר התיירות סטס מיסז'ניקוב אשר אמר, כי הערב החגיגי מאפשר להתאהב לא רק בבני זוג בשר ודם אלא גם במקום הרומנטי שנחנך. איתמר שמעוני, מנכ"ל חברת אתרים, הודה בנאומו לראש עיריית תל-אביב רון חולדאי וליו"ר חברת אתרים הרצל שלם. עוד הגיעו להתאהב וליהנות מערב בסגנון דרום אמריקני: איזי בורביץ', אבי חודין מנכ"ל נתיבי איילון, פאר ויסנר, נדב גרינשפון, ליאון צימן, עו"ד נבות תל-צור ועוד.

אובמה חוגג 51

נשיא ארה"ב, ברק אובמה, לקח פסק זמן ממסע הבחירות וחגג אתמול (שבת) את יום הולדתו ה-51. הנשיא העביר את היום במשחק גולף עם חברים בקמפ דיוויד. בשבוע הבא יערב אובמה שמחה ושמחה, ויערוך מספר אירועי התרמה למסע הבחירות שלו שיהיו גם מסיבות יום הולדת.

ברק אובמה, יום הולדת 51 / צילום: רויטרס
 ברק אובמה, יום הולדת 51 / צילום: רויטרס

אובמה אתמול, בדרך לקמפ דיוויד

בדוא"ל ששלח לתומכיו, כתב ש"זה עלול להיות יום ההולדת האחרון שלי בתור נשיא, אבל זה לא נמצא בידיים שלי - אלא בידיים שלכם". בעצרת תמיכה שנערכה בחמישי בפלורידה שרו הנוכחים לאובמה שיר יום הולדת. הנשיא התבדח ואמר כי מתנת יום ההולדת שהוא מקווה לקבל חייבת להיות קשורה לקולות המצביעים בבחירות.

רן אברמסון