אתר דיל אקסטרים בוחן הקמת הנהלה למזה"ת ואפריקה

באחרונה הקים אתר הגאדג'טים הסיני מרכזים לוגיסטיים באירופה ■ בין המועמדים לעמוד בראש ההנהלה האזורית: יובל אטד, מנכ"ל winwin ב-3 השנים האחרונות

אתר מכירות האלקטרוניקה והגאדג'טים הסיני דיל אקסטרים (DealExtreme) שוקל להעמיק את נוכחותו בישראל ולהקים בארץ הנהלה אזורית, שתפקח על אזור המזרח התיכון ואפריקה - כך נודע ל"גלובס".

האתר מקיים בחודשים האחרונים בדיקות היתכנות בנושא, מתוך מטרה לחזק את אחיזת האתר בשוק המקומי, לאור ריבוי המתחרים שצצו בתחום, וכן מתוך מטרה לקצר את זמני השילוח הארוכים של אתר הגאדג'טים - דבר המהווה חסם מרכזי לקנייה כיום באתר. באחרונה הקים האתר מרכזים לוגיסטיים באירופה, על מנת לקצר את זמני השילוח שם.

אתר דיל אקסטרים נוסד ב-2006 ומשרת היום יותר מ-160 מדינות בעולם, עם 500 אלף גולשים מדי יום. באתר ניתן לרכוש מוצרי אלקטרוניקה וגאדג'טים שונים במחירים נמוכים במיוחד, ללא מותגים וללא דמי משלוח לכל מקום בעולם, כולל ישראל. באתר ניתן למצוא מוצרים החל מכבלי טעינה לסלולרי וטאבלטים לא ממותגים, דרך בובות של אנגרי בירדס ועד לנורות חשמל ומד לחץ דם.

ביוני 2011 השיק דיל אקסטרים שיתוף-פעולה בלעדי עם אתר הלוחות winwin מבית "ידיעות אחרונות", שבמסגרתו תורגם ממשק האתר לעברית כדי להנגיש אותו לאוכלוסיות גדולות יותר בישראל, וכן הוא מקודם מתוך אתר winwin. השלוחה העברית, יחד עם גידול מתמיד בפופולריות של הזמנת גאדג'טים דרך האינטרנט, הקפיצו את המכירות בישראל.

כך, בעוד שלפני שנה עמד מחזור המכירות בישראל על 7 מיליון דולר, כיום עומד מחזור המכירות השנתי על 25 מיליון דולר - 5% מכלל ההכנסות השנתיות של דיל אקסטרים, שהיקפן 500 מיליון דולר.

תחום הגאדג'טים הוא תחום הקניות באינטרנט המוביל בקרב הישראלים - כך עלה מסקר שערך מכון "מותגים" ביוני השנה עבור PayPal ישראל, לפיו 28% מהישראלים רכשו מוצרים אלה בשנה האחרונה.

עוד נודע כי בין המועמדים לעמוד בראש ההנהלה האזורית נמצא יובל אטד, מנכ"ל winwin ב-3 השנים האחרונות, שיזם והוביל את שיתוף-הפעולה עם דיל אקסטרים בישראל. אטד קרוב להנהלת דיל אקסטרים ואף ביקר באחרונה במשרדי החברה בהונג-קונג.

בדיל אקסטרים סירבו להגיב.

מיובל אטד לא נמסרה תגובה.