מנכ"ל נטפליקס קנה מניות של פייסבוק בשווי מיליון דולר

ריד הייסטינגס, שמכהן גם בדירקטוריון של פייסבוק, קנה ביום רביעי כ-49 אלף מניות של הרשת החברתית ■ הייסטיינגס קנה את המניות במחיר ממוצע של 21.03 דולר למנייה

האם זה הזמן המתאים לקנות מניות של פייסבוק ? מנכ"ל חברת הזרמת הסרטים נטפליקס ריד הייסטינגס קנה מניות של הרשת החברתית בשווי של מיליון דולר. כך עולה מדוח שהגישה פייסבוק היום לרשות לניירות ערך בארצות הברית. הייסטינגס מכהן הינו דירקטור בדירקטוריון של פייסבוק.

על פי ההודעה שנשלחה מטעם פייסבוק, הייסטינגס קנה ביום רביעי 47,846 מניות של החברה במחיר ממוצע של 21.03 דולר למנייה. להייסטינגס היה בעבר 200 אלף מניות מוגבלות של החברה שהוענקו לו כשהצטרף לדירקטוריון החברה בחודש יוני. המנייה של פייסבוק עלתה היום במהלך המסחר בוול סטריט בקרוב ל-2.5%.

נזכיר שמאז ההנפקה של החברה ב-18 במאי המנייה של החברה איבדה קרוב ל-45% מערכה, כשהמנייה סבלה מתנודתיות מאז ועד היום. גם התחלת המסחר במנייה לפני 3 חודשים לא עבר חלק כשהסוחרים דיווחו על מספר רב של תקלות שאירעו במהלך יום המסחר הראשון של המנייה מה שהוביל את בורסת הנאסד"ק להודיע על הקצאת חבילת פיצויים בהיקף של 62 מיליון דולר למשקיעים שנפגעו מכך.