"מאסטר האופציות" זיהה את השוורים דוהרים במניה הזו

ג'ון נאג'ריאן, מנכ"ל חברת OptionMonster המתמחה במסחר של אופציות זיהה כי משקיעים בעלי "כיסים עמוקים" רכשו בלוקים גדולים של אופציות קול על מניית אנרגיה

אומנם חוסר הוודאות המלווה בתנודיות גבוהה הגיע לשיא בשבועות האחרונים ומשקיעים רבים בורחים משוקי המניות לעבר הנכסים הבטוחים, אולם עדיין ישנם כאלה המחפשים הזדמנויות. כזה הוא ג'ון נאג'ריאן, מנכ"ל חברת OptionMonster המתמחה במסחר של אופציות.

נאג'ריאן, איתר לאחרונה רכישת בלוקים גדולים של אופציות קול (אופציות רכש) על מניית אולטרה פטרוליום (סימול: UPL). "הקולים לחודש ספטמבר במחיר של 26 דולר היו אקטיבים מאוד", הוא מסביר. במילים אחרות, נאג'ריאן טוען כי משקיע בעל "כיסים עמוקים" רכש כמויות גדולות של אופציות קול על המניה משום שהוא מאמין שהיא תעלה בטווח הקרוב.

לפי המידע שמספק "מאסטר האופציות", מניית החברה עשויה להיסחר במחיר של מעל 26 דולר לכל היותר עד השבוע השלישי של ספטמבר. "אני סבור שמהלך רכישות האופציות ידחוף את מחיר המניה לפחות למחיר של כ-25 דולר".

גם סוחר האופציות סטיב גראסו תומך בטענות אלו. "מומחים רבים מתמחרים בחסר את מניות האנרגיה", הוא מסביר. "במקרה שיחול שיפור במצב הכלכלה, רבים ימצאו עצמם רודפים אחר מניות האנרגיה כגון אולטרה פטרוליום".