גולן נהרדעא עוזב את משרד הפרסום אליקים-הרמן

‎‎נהרדעא אמור היה לפתח במשרד מחלקת אופנה, אך לדברי דני אליקים המהלך כשל, והם החליטו לפטר את נהרדעא ולפרק את השותפות‏

‎‎משרד הפרסום אליקים-הרמן & נהרדעא מפרק את השותפות עם הפרסומאי הוותיק גולן נהרדעא - כך נודע ל"גלובס".

נהרדעא, שהחזיק בעבר משרד בבעלותו שהתמקד בעיקר בתחומי האופנה והלייף סטייל, חבר לאליקים-הרמן ב-2009, לאחר שהשותפים באליקים-הרמן רכשו את גרעין השליטה במשרדו. הכוונה הייתה למזג את פעילות נהרדעא לתוך אליקים-הרמן, ונהרדעא עצמו מונה לתפקיד מנכ"ל משותף ומנהל תחום הלייף סטייל.

‏נהרדעא הוא אחת הדמויות הוותיקות בענף הפרסום, והוא עבר לא מעט גלגולים וניסיונות לשיתוף-פעולה עם משרדי פרסום למיניהם - ביניהם גם עם פובליסיס-אריאלי. עד למיזוג עם אליקים-הרמן, הוא פעל בתור משרד עצמאי, ובעת המיזוג נמנו עם לקוחותיו נעלי סטיב מאדן (שבאחרונה עברה‏‎ ‎שינויי בעלות), ריפליי, סטיביס‎FOSSIL ,‎‏, אירית, ‎‏זר פור יו‏‎ ‎ועוד.

משרד הפרסום אליקים-הרמן הביא עימו לשותפותDNA ‎‏ שונה לחלוטין: המשרד, שהוקם בשנת 2000 על-ידי דני אליקים, לשעבר מנכ"ל חברת הפרסום‎ ‎דחף אחד, והוא נתפס כמשרד סולידי יותר, כשעם לקוחותיו נמנים טונה סטארקיסט, המלון הסקוטי בטבריה, קרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, נעלי לאפייט, "ג'רוזלם פוסט" ומגה מוצרי חשמל.

‏באליקים-הרמן קיוו שנהרדעא יצליח להצעיד את המשרד צעד קדימה ולתת לו דריסת רגל בתחומים השונים מהתמחותו המסורתית, אך נראה כי התקוות לא התגשמו, והרומן בין הצדדים הסתיים.

‏אליקים מסר היום (ב') בתגובה כי נהרדעא פוטר לאחר שלא הצליח לפתח את מחלקת האופנה שתוכננה: "לאור התוצאות שלו ומצב האופנה הפרט, החלטנו לשחרר אותו ולהתמקד בתחומים שיותר מתאימים לנו. גולן לא היה שותף, והשם שלו התנוסס על הדלת רק כדי להציל את כבודו".

לדבריו, המשרד עסוק עתה בגיוס לקוחות חדשים, ולאחרונה הצטרפו מטבחי ‏HACCER‏ בבעלותו של עופר גלזר, רשת דיואני סנטר ועוד.

‏בשנת 2011 עמד היקף הפעילות של המשרד על 6.6 מיליון דולר במחירי מחירון, ובשנת 2010 נרשם היקף דומה - 6.8 מיליון דולר.

‏נהרדעא מסר בתגובה: "אני וכל השוק יודעים מה אני שווה. סייג לחוכמה שתיקה, ולכן לא אתייחס לדברי דני אליקים".