המניה הישראלית הזו טסה הערב בכ-40% בנאסד"ק

MTS מרעננה פרסמה דוחות כספיים טובים והמניה מגיבה בזינוק החד ביותר הערב בניאסד"ק ■ הבעיה: מדובר במניה קטנה ומסוכנת עם מחזורי מסחר נמוכים בד"כ

מניית MER Telemanagement Solutions (סימול: MTSL) הישראלית בולטת הערב (ו') בזינוק חד של כמעט 40% בנאסד"ק, על רקע דוחות כספיים חזקים שפרסמה אמש לאחר סגירת המסחר. מדובר בעלייה החדה ביותר הערב בנאסד"ק.

ברבעון השני של השנה הסתכמו הכנסות החברה ב-3.3 מיליון דולר בהשוואה ל-3 מ' ד' ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי גדל ל-517 אלף דולר מ-191 א' ד' והרווח הנקי עלה ל-460 א' ד' מ-229 א' ד'. הרווח למניה הסתכם ב-10 דולרים.

MTS, המנוהלת ע"י איתן בר, נסחרת לפי שווי שוק של כ-11 מיליון דולר בלבד, אחרי הזינוק של היום. מחזור המסחר היומי הממוצע בה עומד על קצת יותר מ-2,000 מניות בלבד, אולם היום היא מרכזת מחזור חריג של יותר מ-650 אלף מניות. שווי השוק הנמוך יחסית ומחזור המסחר הדליל במניה הופכים את ההשקעה בה למסוכנת.

מניית החברה נסחרת היום בשיא שלא נראה מאז דצמבר 2010, אולם קשה מאוד להעריך האם מדובר בראלי "אמיתי" או שמא מדובר בסוחרי יום שמקפיצים את הנייר ובסופו של דבר ייצאו ממנו ויותירו אחריהם משקיעים חובבנים מתוסכלים. בפורומים מקצועיים בארה"ב ישנן כבר קריאות אזהרה בסגנון "לפמפם ולברוח" או "קחו רווחים כאן ועכשיו לפני שהמניה תחזור ל-1.6 דולרים".

MTS מספקת פתרונות בילינג ושירותי TEM (רש"ת: telecommunication expense management). החברה הקטנה מרעננה מעסיקה 78 עובדים.