שתי החברות - מהישראליות הוותיקות בוול סטריט - דשדשו בשנים האחרונות, ונסחרו בשוויים נמוכים יחסית • ג'קדה, שנסחרה לאחרונה בשווי של כ-30 מיליון דולר, הייתה שווה בעבר כמעט 900 מיליון דולר
קשה לדעת מה הוביל לזינוקים האחרונים במניה – לא היה כל דיווח משמעותי בזמן האחרון, ולא ידוע על בעלי עניין שמכרו או קנו מניות
אליוט לזר מחזיק ב-9.6% מהמניות באמצעות חברות שבבעלותו - קסטודיאן ונצ'רס ו-Activist Investing
המשקיע דיוויד אליוט לזר דורש מדירקטוריון MTS לכנס אסיפת בעלי מניות לצורך הדחת הדירקטורים המכהנים חיים מר, יצחק און וסקוט בארל • במקומם, לזר מבקש למנות את עצמו ואת יורם דרוקר ואורי בן-אור
מדינת ישראל ניסתה כבר את מודל חיי הזוגיות פעמיים, עם שתי הזכייניות של שני הקווים האדומים של הרכבת הקלה בת"א ובירושלים • בת"א העסק התפוצץ מיד אחרי החתונה, בירושלים הזוגיות הייתה רווית ריב ומדון
מחזור המסחר ב-MTS שמוביל חיים מר כלל מספר מניות גבוה מהון המניות הרשום שלה • ייתכן שגם כאן הסיבה היא מסחר אלגוריתמי
כשלוש שנים לאחר שחברת הטכנולוגיה MTS רכשה את הסטארט-אפ הישראלי Vexigo, מתבררים מימדי הכישלון
סאגת הרכבת הקלה בתל-אביב רשמה השבוע עוד שיא של איוולת
ההסדר הושג לאחר חמש וחצי שנים של התדיינות ממושכת שניהלה המדינה נגד קבוצת MTS, הזכיינית המקורית של פרויקט הקו האדום ■ בפסק הדין הכתב כי "הזכיין זכה במכרז על סמך הצעה לא ריאלית שלא הביאה בחשבון את מלוא העלויות"
MTS דרשה מהמדינה פיצויים בסך 2.7 מיליארד שקל בגין הפסקת ההתקשרות עמה וטענה כי חילוט ערבויות המדינה בסך 138 מיליון שקל נעשו שלא כדין ■ היום החליטה הבוררות כי החילוט נעשה כדין
החבר הודיעה כי חוזה שהודיעה עליו בחודש אוקטובר יסתיים בסוף השנה ■ ב-2012 הכנסות החברה צמחו ב-9.4% והרווח זינק ב-190% ■ מחזור המסחר במניה אתמול היה פי 8 מהממוצע
MTS מרעננה פרסמה דוחות כספיים טובים והמניה מגיבה בזינוק החד ביותר הערב בניאסד"ק ■ הבעיה: מדובר במניה קטנה ומסוכנת עם מחזורי מסחר נמוכים בד"כ
ב-MTS הרוסית מתנים את ביצוע העסקה ב"תספורת" מהותית לחוב להאצ'יסון, מה שנראה כמעט בלתי אפשרי
רמי קירפיץ', שניהל את הקמת הרכבת הקלה בירושלים, מסיק מסקנות: צריך להבין את צרכי הנוסע, להתאים אליהם את התכנון ולהקים רשות מטרופולינית עם סמכויות ממשרד התחבורה
יוחנן אור, מנכ"ל קבוצת MTS, שזכתה בזיכיון הרכבת הקלה בתל אביב ■ עוזב בעקבות ביטול הזיכיון והחלטת הממשלה להלאים את הפרויקט ולהעביר את ביצועו לידי חברת נת"ע
לאחר ביטול הזיכיון: המדינה תובעת את MTS על חלק קטן מהנזק שנגרם לה בגין אי-הקמת הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן
ג'קדהדוחות כספייםדירקטוריוןהרכבת הקלהוול סטריטירושליםישראליות בוול סטריטמיזוגים ורכישותשוק ההוןתל אביב