חברות שילוט החוצות משיקות חידושים טכנולוגיים

חברת חוצות זהב משיקה מערכת פריסות שלטים אינטראקטיבית, ואילו חברת ברעם פרסום מקורי משיקה מחלקת פרימיום תחת השם "ברעם EXTRA"

חברות שילוט החוצות מנסות כל אחת בדרכה לייצר הצעות חדשות ללקוח, שיהפכו את הפרסום דרכן לאפקטיבי ואטרקטיבי. חברת חוצות זהב החלה להעמיד לרשות לקוחותיה מערכת פריסות שלטים אינטראקטיבית, שייעודה הוא להציג את פריסת השלטים ללקוחות, למשרדי הפרסום ולמשרדי רכש המדיה באופן מפורט.

המערכת החדשה חושפת את כל הנתונים של כל שלט ושלט, על יתרונותיו וחסרונותיו, לרבות תמונות אמיתיות מהשטח, ללא עריכה כלשהי, אשר מצולמות מנתיב הנסיעה שממנו נצפה השלט. כמו כן מוצגת ללקוח מפה אינטראקטיבית עם מיקום מדויק (ברמת נ"צ) של השלט.

מדובר בגישה הפוכה מזו המאפיינת את גישת חברות השילוט עד עתה, שהייתה בעיקר העברת הפריסות באופן לקוני ולא מפורט, עם מפות סכמתיות ותמונות "ערוכות" של שלטים בודדים בלבד.

במקביל, קבוצת ברעם פרסום מקורי משיקה היום (ב') מחלקת פרימיום תחת השם "ברעם EXTRA". המחלקה, המנוהלת על-ידי מנהל הקיראייטיב של קבוצת ברעם, איתי בלאיש, משווקת שלטים שבהם יש אלמנטים קריאטייבים הבולטים מתוך השלט, כמו למשל שימוש במנועים, בתלת-ממד, בבדים מיוחדים וכדומה.

מדובר במחלקה שכבר פועלת בשטח, שלקחה חלק בקמפיינים כמו קמפיין סמארט, שבמסגרתו יצאה מראה בצורתו של הרכב והרחוב השתקף בראי; בקמפיין לרכב מיני, שבמסגרתו השתלשל חבל מהשלט; בקמפיין הוט, שכלל חצאית אמיתית בשלט; בקמפיין מלונות דן, שהפריח בועות סבון; ועוד.