עוד שיא נשבר: פייסבוק הפך לאתר הווידיאו השני בגודלו בארה"ב

על-פי נתוני קומסקור, מספר הגולשים הייחודים האמריקנים שצפו בתכני וידיאו דרך פייסבוק במהלך חודש יולי עמד על 53 מיליון - קפיצה של 8% לעומת חודש יוני

המניות של פייסבוק אמנם מתרסקות בוול סטריט, אך בעולם של הרשתות החברתיות ממשיכה החברה למשוך משתמשים, לצבור פופולריות וגם לשבור שיאים. העובדה שמשתמשי פייסבוק אוהבים לשתף סרטוני וידיאו אינה חדשה, אך בסוף השבוע היא קיבלה חיזוק משמעותי. חברת המחקר הבינלאומית comScore פרסמה כי פייסבוק הפכה להיות אתר הווידיאו השני בגודלו בארה"ב, אחרי יו-טיוב.

על-פי נתוני קומסקור, מספר הגולשים הייחודים האמריקנים שצפו בתכני וידיאו דרך פייסבוק במהלך יולי עמד על 53 מיליון - קפיצה של 8% לעומת חודש יוני. נתון זה ממקם את פייסבוק במקום השני, כשהיא עוקפת את אתרי יאהו השונים עם 48.6 מיליון גולשים ייחודיים. במקום הראשון ניצבים בביטחון אתרי גוגל, ובראשם יו-טיוב, עם 157 מיליון גולשים ייחודיים.

מבחינת פייסבוק מדובר אמנם בהישג משמעותי, אך יש לקחת בחשבון כי פייסבוק מהווה רק פלטפורמה לשיתוף ולצפייה בסרטוני וידיאו שמשודרים בסופו של דבר באתרים חיצוניים, דוגמת יו-טיוב.

בנוסף, פרק הזמן שהגולשים מבלים בצפייה בווידיאו בפייסבוק נמוך משמעותית משאר האתרים ועומד על 21.7 דקות לצופה בחודש - זאת לעומת 70.4 דקות לצופה ביאהו ו-525 דקות לצופה ביו-טיוב.

חיים בסרט
 חיים בסרט