תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

יורוקום משיקה בישראל: קיץ אולימפי

כל אולימפיאדה היא חגיגת ספורט פנטסטית ■ האולימפיאדה בלונדון היא גם חגיגה ויזואלית הודות לטכנולוגיות השידור בשלושה ממדים של פנסוניק

כל אולימפיאדה היא חג - לספורטאים, לצופים על יציעי הקהל ולמאות מיליונים של צופים בבית, שלמשך 3 שבועות יכולים להמריא על גל אדיר של התלהבות דרמה, התרגשות והתעלות מהישגי הרוח הספורטיבית.

אלא שהשנה החג הזה מקבל ממד נוסף, בעקבות החלטת הועד האולימפי לשדר את האירועים בטכנולוגית 3D של Panasonic, החברה שכבשה את אולפני הטלוויזיה ואת השידורים מהשטח בשלושה ממדים. "לא כולם משוכנעים שטכנולוגית 3D חיונית לשיפור החוויה של דרמות משפחתיות וסרטים אומנותיים", אומר מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית. "אבל לאף אחד אין ספק שצפייה באירוע ספורט בשלושה ממדים היא משהו אחר, חוויה שאי אפשר להשוותה לשידור טלוויזיה רגיל.

באולימפיאדת 2012 בלונדון, שתיפתח בעוד שבועות ספורים, יערכו התחרויות הדרמטיות ביותר, בהשתתפות הספורטאים הנערצים ביותר, במתקנים מרהיבים - חוויה רב ממדית שתרגש מיליארדים בעולם - ואת מי שהצטייד במסך 3D יותר מכולם. שידור ב-3D מכניס את הצופים בחדר המשפחה ממש פנימה, לתוך הזירות, האצטדיונים והמסלולים וממחיש בצורה שאין דומה לה את העוצמה הפיזית, כוח הרצון, הטכניקה המושלמת וההתעלות הנפשית של מיטב ספורטאי העולם.

הוועד האולימפי העולמי בחר בטכנולוגיה של פנסוניק משום שזו החברה שמשקפת את האידיאל האולימפי בטלוויזיה מתקדמת, עכשיו ובשנים הקרובות. כי יותר אין שאלה מי המובילה הטכנולוגית בעולם השידורים במכשירי הטלוויזיה הביתיים, במקרנים ובמערכות קול מרחבי: Panasonic, היא הזוכה במירב מדליות הזהב - לאלקטרוניקה בידורית ולתקשורת, לצרכנים ולמקצוענים".

הגדרה מחדש של ה-State of The Art

מוטי אלמליח מדבר באירוע ההכרזה השנתי של קו המוצרים החדש שתשווק יורוקום תקשורת דיגיטלית, נציגת פנסוניק בישראל: "אני גאה להציג לפניכם שלושה קווי מוצרים חדשים, שמגדירים מחדש את ה-State of the Art", הוא פונה למאות המפיצים והאינטגרטורים שבאו להשתתף בהצגה הגדולה.

■ "בתחום הטלוויזיה אנו משיקים היום לא פחות מ-30 דגמים חדשים, בטכנולוגיות פלסמה ו-LED/LCD, שמכסים כל נישה משמעותית בשוק. טכנולוגית 3D לוקחת חלק מרכזי במהפכת הטלוויזיה של פנסוניק, אך זו אינה האטרקציה היחידה. המסכים החדשים מציעים גדלים יותר מרשימים, עובי מינימלי, עיצוב מרשים - וכמובן תמונה חדה, יציבה ובעלת טווח דינמי חסר תקדים (1:6,000,000).

■ "התחום השני הוא תקשורת אחודה, Unified Communications, שמהנדסי פנסוניק הצליחו לראשונה בתעשייה לממש במערכות תקשורת IP לעסקים קטנים-בינונים. מרכזיות Panasonic הפכו מזמן לבחירת הקונים בישראל הודות לשילוב מנצח של אמינות, שימושיות ומחיר הגיוני. בדור החדש של מרכזיות IP נוספו יישומים מקוריים ותוכנות חכמות המותאמות לכל מגזרי העסקים והארגונים הציבוריים.

■ "התחום השלישי בו אנו מקווים לחולל מהפכה השנה הוא 'הבית החכם'. התחלנו לייצג ולהפיץ את מוצרי החברה הגרמנית Jung, שמובילה את התחום בעולם, וחברנו לקבוצת המומחים בחברת הפרויקטים DM מקבוצת יורוקום כדי להטמיע את הפתרונות האלה בקנה מידה ארצי. אוסף הטכנולוגיות שאיחדנו ביורוקום תקשורת דיגיטלית - מסכים ומצלמות טלוויזיה, שילוט אלקטרוני (Digital Signage), מערכות תקשורת ורשתות, פתרונות ניטור ואבטחה, טכנולוגיות לחיסכון באנרגיה ובקרת אקלים, מסופים מוקשחים לעובד הנייד ומחשבים עמידים בתנאי שדה, תוכנות ויישומים ורטיקליים לתעשייה ולמסחר - מאפשרים לנו לבצע פרויקטים מורכבים בכל תחומי האינטגרציה".

מציבה את הרף הגבוה ביותר

הדגש של מוטי על אינטגרציה ופרויקטים מבטא את המדיניות של יורוקום להגדיל את הנתח של שירותי ערך מוסף בתקופה שהמפיצים נמצאים תחת לחץ תחרותי מתעצם. "אל תצפו ממכשיר של פנסוניק להיות הכי זול בשוק", הוא אומר. "אתם לא יכולים לקבל את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר במחיר של חיקוי זול. Panasonic תמיד הציבה את הרף הגבוה מבחינת איכות - ובכך נמשיך גם בעתיד. נמשיך לספק אחריות ל-5 שנים "בלי אותיות קטנות" ולגבות אותה בשירות הטוב ביותר בענף. אבל, אנו לא מעוניינים למצב את המותג כל כך גבוה מבחינת המחיר עד שהצרכן הממוצע ירגיש שהוא "טוב מדי בשבילי".

המדיניות היא למצב את פנסוניק במרכז ה-Mainstream, גם אם פרוש הדבר שהצרכן מקבל "יותר תמורה משמגיעה לו במחיר שהוא שילם". המדיניות הזאת מוכיחה את עצמה בעולם ובישראל וכבר היום זה המותג שרוב הקונים מעדיפים. יתר על כן, זה המותג המועדף על המוכרים כאשר הם בוחרים מוצר לעצמם! לכן גם נמשיך לתמוך במגוון טכנולוגיות שמאפשר בחירה, לצרכן ולמקצוען, לפי העדפות אישיות. לדוגמה, בין 30 דגמי הטלוויזיות החדשים תמצאו פלסמה לצד LED/LCD, בתחום המקרנים נוספו המכשירים הביתיים הפופולריים של Sanyo, חברה שפנסוניק רכשה לאחרונה, בתקשורת הוספנו טלפונים חכמים עם איכות קול HD, רכזות SIP אלחוטיות ומרכזית IP פרטית קומפקטית, דגם NS1000, שמביאה את כל היתרונות של Unified Communications למוסדות הזקוקים לעד 1000 שלוחות.

קו המצלמות 3D של פנסוניק הוא היום הרחב ביותר, הן במצלמות Still קומפקטיות והן במצלמות ווידיאו, והתחלנו מהפכה בתחום הציוד לצוותי טלוויזיה ניידים המדווחים מהשטח. בתחום הזה יצרנו קשר ייחודי בין מצלמות מקצועיות של Panasonic לפתרון העברת השידור על תשתית סלולרית, באיכות HD וללא צורך בניידות שידור יקרות וצוות טכני מתוגבר".

LiveU: כל העולם אולפן

הפתרון החדשני, שפותח על ידי חברת LiveU הישראלית, הוא היחיד מסוגו בעולם ביכולתו לשדר תמונת Full-HD מהשטח ישירות לאולפן החדשות על התשתית הסלולרית של טלפונים מהדור השלישי (3G), כמו גם רשתות אלחוטיות מסוג Wi-Fi ו-WiMAX. המשדר כולל מעבד תמונה קומפקטי הנתקע לגב המצלמה, במקום הקלטת המגנטית, ומשדר RF שמאגד מספר ערוצי סלולאר לפס רחב, כדי להעביר את הוידיאו אלחוטית לאולפן בלי להוריד את איכות התמונה. המשדר נישא בתרמיל על הגב או על החגורה, ללא צורך בניידת שידור וטכנאי צמוד, והסוללה מספיקה ל-3 שעות דיווח מהשטח. "האיכות, הייחודיות ונוחות השימוש במצלמות פנסוניק הביאו את ערוץ 2 לבחור בנו בכל היישומים, באולפן ובשטח", אומר מוטי אלמליח. "זו הבעת אמון מחמיאה, הנובעת מהתוצאות הנהדרות שהוכחנו במבחני ההשוואה. המצלמות המקצועיות של Panasonic פשוט קבעו שיאים חדשים בעולם ה-High Definition. מצלמות קומפקטיות, קלות לשימוש, עם רגישות מוגברת לצילום בתנאי תאורה גרועים, דיוק צבע מופתי - גם בצילום Action אולטרה-מהיר - ויכולת לבחור שיטת שידור ופורמט תמונה (Multisystem / Multiformat) לפי דרישות תחנות השידור".

מסכי טלוויזיה: יותר דגמים, יותר גדולים, יותר בחירה ויותר הנאה

"התפיסה של פנסוניק בתחום המסכים היא ייחודית ולכן תמצאו בקו המוצרים שלה תכונות שאף יצרן אחר לא מסוגל להציע", אומר מנהל קובי בש, מותג פנסוניק בתחום המסכים. "נקודת המוצא היא, שהמסך הוא יותר ממרקע טלוויזיה. במאה ה-21, כאשר הטלוויזיה היא רק אחת מהצורות לצריכת תכנים דיגיטליים, כאשר האינטרנט והבית החכם משלבים כוחות כדי ליצור חוויה אינטראקטיבית רב-ממדית, למשתמשים שונים יש צרכים שונים והעדפות שונות ולכן פנסוניק הכריזה על 30 דגמים חדשים של מסכי פלסמה, LED ו-LCD, בשנים ובשלושה ממדים ובגדלים עד 65 אינטש".

מסכי פלסמה: ממשיכים להוביל ב-Action

  • בדור החדש של פלסמות הניגודיות גדלה מעבר לכל מה שהכרתם בעבר, אם טווח דינמי של 1:6,000,000, ויותר מ-24,000 רמות גוון בכל צבע יסוד.
  • הדור החדש של פנסוניק מעלים לחלוטין את השובל המטושטש שנגרם בשל תנועה מהירה (כדורגל טס לשער, אגרוף נשלח קדימה, מכונית מתהפכת וכדומה) על ידי הכפלת קצב רענון המסך פי 50, ל2,500Hz-.
  • מזה שנים שפנסוניק מספקת את מסכי הפלסמה הגדולים בעולם והשנה מצטרף אליהם דגם של 65 אינטש, עם תמיכה ב-3D, תקן איכות תמונה וקול THX של אולמות קולנוע דיגיטלי, קישוריות ל-Web ברשת Wi-Fi, ועוד.

מסכי LED/LCD: אלגנטיים בכל מקום

בקיץ 2012 מציגה פנסוניק שש משפחות של מסכי LED/LCD, בספקטרום של גדלים מ-32 עד 55 אינטש ומחירים בין 2,990 עד 19,000 ש"ח. סדרת WT50 היא כיום, ללא ספק, האיכותית, משוכללת ויוקרתית ביותר בשוק: המסך עצמו דק ללא תקדים, פחות מ-3 ס"מ עוביו, ורק מסגרת דקיקה (פחות מסנטימטר רוחב) מקיפה את משטח הזכוכית הענק. מגוון הכניסות מאפשר חיבור ישיר לכל מקורות התכנים, כולל רשתות אלחוטיות ומולטימדיה ב-Web, ומעבד התמונה החדש מספק קצב ריענון מסך של 1600Hz, המרת תמונה ל-3D וצבעים טבעיים לחלוטין.

דגש על עיצוב וידידותיות למשתמש

מעבר לכל היתרונות הטכניים, שחלקם דורשים ידע מקצועי ותשומת לב לפרטים, מסכי פנסוניק מתוכננים לענות על שתי הדרישות הבסיסיות של כל משפחה: להיות רהיט נהדר שאפשר להתגאות בו וליהנות מהאסתטיקה שהוא משרה סביבו; ולהיות קל ואינטואיטיבי לשימוש. פנסוניק גם מציעה בדגמים המובילים שלט אינטואיטיבי הפועל בטכנולוגית מגע (Touch), במקום הכפתורים המבלבלים של שלט טיפש, ואפליקציות זמינות להורדה מאתר Panasonic בחינם.

תקשורת אחודה: לא רק דיבורים

"הנכס העיקרי שלנו בתחום התקשורת הוא מוניטין מעוררי קנאה", אומר מוטי אלמליח. "הסיבה היא פשוטה, אצל פנסוניק השימושיות והמעשיות קודמת להצטעצעות בטכנולוגיה אוונגרדית. החל במרכזיה הפרטית, דרך יחידות הקצה החכמות וכלה בתוכנת הניהול וביישומים שנעזרים בתשתית התקשורת למטרות אחרות - כמו אבטחה או CRM - הפתרון של פנסוניק הוא הפתרון שההנהלה מעדיפה. פתרון בטוח, אלגנטי, אמין ולא יקר".

המרכזיות הפרטיות של פנסוניק כבשו את השוק בישראל עוד בימים שהטכנולוגיה המקובלת הייתה DTM. "היום אנחנו מדברים בשפת ה-IP", אומר מנהל תחום פתרונות תקשורת משולבת ביורוקום, מודי אזולאי. "המרכזייה NS1000 החדשה היא פלטפורמה אלגנטית לערכת תוכנות תקשורת אחודה (Unified Communications), בה כל הפונקציות החכמות מיושמות כמודולי תוכנה: שיחות פנים וחוץ, תמסורת נתונים ברשת המקומית (LAN) והרחבה ׁ(WAN), העברת וידיאו והתראות חדירה ממצלמות ניטור ואבטחה, שירותי ניתוב קולי והקלטת שיחות, שירותי שיחת ועידה ברשת המקומית או באינטרנט, קבלה ושיגור פקס והמרה בין פורמטים שונים (פקס, Email, השמעה בדיבור של טקסטים, SMS ועוד), גישה מרחוק לערכות המידע הארגוניות ולשולחנות העבודה, ניהול מרכזי והקטנת עלויות תקשורת והוצאות חשמל, ניטור מרחוק ועוד עשרות פונקציות "ורטיקליות" שמותאמות לסוגי פעילות מיוחדים".

פתרונות מוכנים לחיים האמיתיים

"מה שמאפשר את הגישה האינטגרטיבית של פנסוניק הוא הבסיס הטכנולוגי הרחב של הקבוצה", אומר מוטי אלמליח. "כחברת האלקטרוניקה הגדולה ביותר, פנסוניק יכולה להביא לפתרון עושר רכיבים ותתי מערכות מתוצרת עצמית, במטרה להבטיח תאימות טכנולוגית מקצה לקצה. כך, לדוגמה, אנו מזווגים למרכזית NS1000 החדשה טלפוני IP חכמים עם מסכי מגע ואיכות קול ללא תחרות, שמאפשרים ניצול כול הפנקציות המתקדמות על כול שולחן עבודה, בלי לתפוס מקום רב וללא "ספגטי" של חוטים משתרבבים מאחור. אותו מסך מגע יכול להציג גם תמונת וידיאו חי ממצלמות אבטחה וניטור מרחוק, להשתתף בשיחות ועידה או כדי לחפש מידע באינטרנט. המרכזייה מגיעה עם שלל יישומים מוכנים לשימוש, כמו הקלטת שיחות או ניהול מרחוק, ועם ממשק פיתוח יישומים (API) המאפשר לתוכניתנים להוסיף יישומים קנייניים או לתכנת תסריטי פעולה אוטומטיים.

פתרון אינטגרטיבי מקצה לקצה

עבור נקודות הקצה מציעה פנסוניק מבחר טלפוני IP, קוויים ואלחוטיים, ומצלמות אבטחה עמידות בתנאי מזג אוויר קיצוני. תוכנות הקונסולה לשליטה ובקרה מאפשרות ניהול תהליכים אוטומטיים במוקדי מצוקה ובשירותי אבטחה סביבתית, הצגת Dashboard של נתוני תפעול קריטיים, ניהול יומן אירועים מאוחד והכנת מאגר נתוני Audit לביקורת שלאחר האירוע. "האינטגרציה של שירותי תקשורת על פלטפורמה אחת יכולה לחסוך הון מהיום הראשון להתקנה", אומר מודי אזולאי. "לדוגמה, פתרון פנסוניק לבתי מלון נותן תשובה למכלול דרישות הטלפוניה והנתונים של האורחים ושל צוות המלון, ניטור וידיאו והתראות לצוות קציני הביטחון, רשת קריאה אלחוטית לעובדים, ניהול חיובי שירות גלישה לאורחים, ועוד".

למקצוענים בלבד: מצלמות וידיאו לשטח ולאולפן

הבחירה של ערוץ 2 בפנסוניק כספק המועדף של ציוד וידיאו, לאולפנים ולצוותי השטח, מהווה תמרור בולט בנוף הצילום המקצועי בישראל. "הדבר ששכנע את ערוץ 2 לבחור Panasonic, יותר מנתון זה או אחר במפרט הטכני, הייתה התפיסה ההוליסטית של החברה ביחס למחזור החיים של מידע ויזואלי", מסביר מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית. "עבור תחנת טלוויזיה, חיוני שכל אלמנט בזרימת העבודה מהאירוע עד לשידור יפעל בהרמוניה מושלמת עם האחרים. הפתרון שנבחר בערוץ 2 משקף את היתרון של פנסוניק בתפיסה המערכתית".

"בתחומים המקצועיים פנסוניק מוכרת לא רק כמובילה כמותית, ביחידות ובדולרים, של מוצרים לשוק ההמוני", אומר מוטי אלמליח. "היא ידועה בעיקר כמציבת רף איכות גבוה מאוד וחדשנות בחזית הטכנולוגיה. ומאחר ומדובר בשווקים המקצועיים, האיכות נמדדת על פי התפוקה העסקית של סביבת העבודה והיא כוללת אספקטים שונים בנוסף לאיכות הויזואלית של התמונה: האיכות המכנית של הציוד ואמינותו בתנאי עבודה אינטנסיבית, גמישות תנאי העבודה ונוחות השימוש בציוד, איכות הפונקציות המוטמעות בחומרה והאפשרות להוסיף יכולות באמצעי תוכנה, ועוד."

לשדר מכול מקום בו קולטים רשת סלולרית

"המצלמה הטובה ביותר לא תייצר אייטם לחדשות אם לא יתלווה אליה אולפן נייד", אומר גיא צ'רני, מנהל טכני תחום ברודקאסט ביורוקום. "אלא אם כן מדובר בפתרון LiveU שיורוקום מספקת בישראל בשילוב עם מצלמות פנסוניק. מדובר במוצר חדשני שמאפשר לשדר מהשטח ישירות לאולפן בסיוע מתאם סלולרי קומפקטי, המתחבר ישירות למצלמה. במצלמות פנסוניק המקצועיות בא לביטוי שיתוף הפעולה ארוך השנים עם יצרנית העדשות הגרמנית Leica, ברגישות אור חסרת תקדים, תמונה עשירה בפרטים, חדה וניגודית, ללא רעש אלקטרוני".

המצלמות המקצועיות החדשות גם מאפשרות לצלם הטלוויזיה להכין תכנים בפורטים שונים (HD או SD) עבור שיטות שידור שונות (PAL או NTSC), בו זמנית. צלמים העובדים כפרי-לנס יכולים להיענות לכל בקשת לקוח ולספק את הפורמט המבוקש ללא המרות וללא עבודת אולפן. הם גם יכולים להקליט את הסרט על שני כרטיסי זיכרון במקביל, כדי להבטיח שרידות. וכמובן, פנסוניק מספקת את המגוון העשיר ביותר של מצלמות לטלוויזיה תלת-ממדית. הודות לגיוון הזה נבחרה פנסוניק להיות הספקית הבלבדית של ציוד וידיאו לאולימפיאדה של לונדון. הועד האולימפי הרי לא יכול לקחת סיכון ששיא עולמי חדש יתפספס בגלל מצלמה שגמגמה לרגע.

"אנחנו נערכים להתקדמות מהירה בכל התחומים", מסכם מוטי אלמליח. "בטלוויזיה, בתקשורת, בפתרונות "עיר חכמה" ואבטחת מתקנים, בבית החכם ובשילוט חוצות. הרבה מדלית זהב יחולקו באולימפיאדה בלונדון, אבל אף חברה מסחרית לא תקטוף כל כך הרבה פרסים ותזכה לכל כך הרבה שבחים כמו Panasonic, האלופה האולימפית של האלקטרוניקה הבידורית".