"מפלצת האופציות": משקיעים התנפלו על האופציות קול האלה

לשוורים יש תקוות רבות לגבי חברת סקייוורקס סולושנס, יצרנית שבבים ואחת הספקיות של אפל ■ מערכות המסחר של חברת OptionMonster’s זיהו כי משקיעים רכשו כמות גדולה של אופציות קול 33 לספטמבר של מניית החברה

לשוורים יש תקוות רבות לגבי חברת סקייוורקס סולושנס (Skyworks Solutions, סימול: SWKS), לאחר שחברת OmniVision Technologies, המתחרה העיקרית שלה ואחת הספקיות של אפל רשמה תוצאות חזקות בדוחות הכספיים שפרסמה ביום בסוף השבוע.

מערכות המסחר המתוחכמות של חברת OptionMonster’s, העוקבות אחר פעילות חריגה בזירת הנגזרים ובמסחר באופציות, זיהו לאחרונה כי משקיעים גדולים "בעלי כיסים עמוקים" רכשו את אופציית קול 33 לספטבר של מניית סקייוורקס, תמורת 35 ו-40 סנט ליחידה. בחברה טוענים כי יותר מ-6,500 אופציות החליפו ידיים באותו יום, זאת כנגד 3,404 חוזים פתוחים (open interest).

מומחים בחברה מציינים כי האופציות שרכשו המשקיעים עשויות למנף את ההשקעה שלהם במקרה שמניית יצרנית המוליכים למחצה תתמיד בראלי. אולם, אם המומנטום החיובי לא יימשך, האופציות עשויות לפקוע ללא ערך. עם זאת, חשוב לציין שיכול להיות שאותם משקיעים רכשו את האופציות כחלק מאסטרטגיית הגנה וגידור.

סקייוורקס אומנם זינקה בימים האחרונים ביותר מ-4% לרמה של 30.46 דולר, אולם מאז הספיקה לרדת מתחת ל-30 דולר. מומחים מעריכים כי בעקבות המומנטום החיובי מחיר המניה עשוי לטפס לרמה של 55 סנט ליחידה. אנליסטים מנסים להסביר את המומנטום החיובי של יצרנית השבבים, בציפייה הדרוכה של המשקיעים להשקה המדוברת של האייפון 5 של אפל, העושה שימוש ברכיבים שהחברה מפתחת.

עוד מציינים בחברה כי ביום שישי מחזור המסחר באופציות של סקייוורקס היה גדול פי 6 ממחזור האופציות הכללי, כאשר יחס האופציות בין הקולים לפוטים של החברה היה 10 ל-1.