וואלה רכשה את סדרת האינטרנט "The Booth at the End"

וואלה נכנסת לתחום סדרות הרכש הזרות: העונה הראשונה של המיני סדרה תשודר בחינם ובאופן בלעדי באתר וואלה VOD ובאפליקציות הסלולר הייעודיות

וואלה נכנסת לראשונה לתחום סדרות רכש זרות: החברה רכשה את סדרת האינטרנט "The Booth at the End", שמשודרת באתר hulu האמריקני ושהופקה על-ידי רשת פוקס.

עונתה הראשונה של המיני סדרה, שזכתה לתרגום "השולחן שבקצה", תשודר בחינם ובאופן בלעדי באתר וואלה VOD ובאפליקציות הסלולריות הייעודיות לאייפון, אנדרואיד ואייפד.

במרכז עלילת הדרמה הפסיכולוגית נמצא אדם מסתורי שמבלה את עיקר זמנו בשולחן בקצה דיינר אמריקני טיפוסי. אנשים שונים מגיעים אליו עם בקשות לעזרה: הורה עם ילד חולה, נזירה שרוצה לשמוע שוב את אלוהים, אישה שרוצה להיות יפה יותר וכדומה.

האדם המסתורי יכול לממש את בקשותיהם, אבל בתמורה האנשים נאלצים להקריב את אמות המוסר שלהם ולעשות מעשים שבדרך-כלל נראים להם בלתי הגיוניים. הם חייבים לחזור אל האדם המסתורי ולתאר בפניו את המעשה עד לפרטים הקטנים.

הקונספט שמאחורי הסדרה מזכיר מעט את "בטיפול" המוצלחת, כשהמצלמה מתרכזת בשיחות בין האדם המסתורי, כשמולו בן השיח,שמבקש את עזרתו.

השחקן הראשי בסדרה הוא זנדר ברקלי, שמוכר בעיקר מדמות מפקדו של ג'ק באואר ב"24" בתור ג'ורג' מייסון. לצידו משחקת אשתו, השחקנית שרה קלרק, ששיחקה גם היא ב"24" את נינה מאיירס.

העונה הראשונה של "השולחן שבקצה", שתעלה לשידור מיום ראשון הקרוב בוואלה VOD, כוללת 5 פרקים בני כ-25 דקות כל אחד.