קומברס הרוויחה 24 מיליון דולר ברבעון - מעל התחזיות

החברה עקפה את תחזיות האנליסטים ב-3 סנט למניה ■ ההוצאות הצטמקו ב-8.7%

חברת קומברס , ספקית שירותי הבילינג הישראלית-אמריקנית, עקפה היום את תחזיות הרווח של האנליסטים בוול סטריט כשהציגה רווח נקי למניה של 11 סנט ברבעון השני של השנה. מדובר ברווח הגבוה ב-3 סנט למניה מהתחזיות המוקדמות בשוק. מדובר ברווח של כ-24 מיליון דולר ללא הוצאות חד-פעמיות.

הכנסות החברה צמחו ב-1.8% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, והסתכמו ב-383.7 מיליון דולר. קונצנזוס התחזיות עמד על 392.9 מיליון דולר, כך שהחברה פספסה את תחזית ההכנסות.

"ביצענו התקדמות מצוינת בהפרדת 3 חטיבות החברות בקבוצה", מסר המנכ"ל צ'רלס בורדיק בהצהרה שהוכנה מראש בדוחות. הוא ציין כי מכירת השליטה ב-Starhome תושלם באמצע אוקטובר והיא תניב לחברה 37.4 מיליון דולר. כמו כן, בתחילת 2013 בכוונת קומברס CTI להירכש ע"י החברה הבת ורינט תמורת מניות, מהלך עליו הוכרז בחודש שעבר.

"נקיים אסיפת בעלי מניות ב-10 באוקטובר לאשר את הספין-אוף בקומברס", הוסיף בורדיק. הוא ציין כי מהלכים אלה יביאו להתייעלות בקבוצה בכל הנוגע לתשלומי מס והוצאות אחרות, על מנת למקסם ערך לבעלי המניות.

הוצאות קומברס ברבעון השני הצטמקו ל-157 מ' ד' לעומת 172 מ' ד' ברבעון המקביל, ואילו הוצאות המימון עלו ל-180 אלף דולר מ-140 אלף דולר.