רייטינג: רק 8.8% לספיישל "צינור לילה" בהנחיית בר רפאלי בערוץ 10

חלקו הראשון של סרט הדוקו-דרמה של עינת ארליך, "מפונקים", ששודר ע"י זכיינית ערוץ 2 רשת, התייצב אמש בראש טבלת הרייטינג עם 25.3% צפייה

חלקו הראשון של סרט הדוקו-דרמה של עינת ארליך, "מפונקים", בזכיינית ערוץ 2 רשת, התייצב אמש (מוצ"ש) במקום הראשון של טבלת הרייטינג היומית עם נתון גבוה של 25.3% בקרב משקי-הבית היהודיים ופיק של 28%.

ספיישל חגיגות שנתיים ל"צינור לילה", ששודר לאחר מגזין החדשות של ערוץ 10, רשם 8.8% צפייה. הדוגמנית בר רפאלי היתה מנחה אורחת בספיישל של התוכנית.

חדשות סוף השבוע של ערוץ 2 רשמו אתמול 22.5%. זאת, בעוד ש"המגזין" של ערוץ 10 הניב 10.6%.

"עניין של זמן", שעקבה אחרי "מפונקים" בערוץ 2, זכתה ל-15.1% צפייה. "בא לחדש לכם", ששודר מיד לאחר מכן, רשם 11.7%. "פעם בחיים" הניבה 7% צפייה.

הסדרה "תל-אביביות" של ערוץ 10 רשמה 9.1% צפייה בקרב משקי-הבית היהודיים. לקט של גיא פינס ששודר מיד לאחר מכן הניבה 6.3%.

טבלת הרייטינג השבועית: "כלבוטק" מובילה

ראש השנה, שחל בראשית השבוע שעבר, העלים מצמרת טבלת הרייטינג את קשת, המשדרת בערוץ 2 בין ראשון לשלישי. הנציגות היחידה של הזכיינית היא הסדרה הקומית "יום האם" בכיכובה של קרן מור, שזכתה ל-19.7% צפייה.

בראש הטבלה נמצאת "כלבוטק" הוותיקה, עם נתון מרשים ביותר של 27.1% צפייה. תוכניתו של רפי גינת בזכיינית רשת גוברת על המשדר "המפונקים", גם הוא של רשת, שמגיע לצפייה של 25.3%. ההצלחה של המסמך התיעודי של עינת ארליך מצטרפת לעדנה שיודע באחרונה הז'אנר הזה בטלוויזיה.

כמובן שמאוד בולט הוא "אללה אסלאם" של צביקה יחזקאלי בערוץ 10, שממשיך להביא מספרים גבוהים בכל תקופת שידורו ובשבוע האחרון נושק ל-20%. "אבודים" (רשת), גם מאותה מחלקה, עומד על 23.1%.

לאור העובדה שהיו רק שני ימי חול בשבוע שעבר, נתוני מהדורת החדשות של ערוץ 2 לא שוקללו כממוצע, ולכן לחברה 4 מופעים בסך-הכול בין 10 התוכניות הנצפות השבוע. מהדורת יום רביעי בהגשת יונית לוי היא המובילה מביניהן עם 25.1% צפייה. "חדשות השבת" עם דני קושמרו מחזיקה אף היא בנתון גבוה של 21.7%. אגב, במספר צופים, מדורגת דווקא מהדורת השבת במקום השלישי בטבלה הכללית, לאחר שצפו בה 638 אלף אנשים במשקי בית יהודיים.

"צחוק מעבודה" היא הימור בטוח מבחינת רשת. התוכנית, בהפקתו של יואב גרוס, אינה מאכזבת בנתוני הצפייה ומגיעה ל-21.1% צפייה.