פלייקסט של קסניה חתמה על שת"פ עם סיסקו וחברות נוספות

מטרת שיתופי-הפעולה היא להטמיע מראש את הטכנולוגיה של פלייקסט בממירים של יצרניות התקשורת, על מנת לספק ביתר קלות שירות של משחקי מחשב ללא צורך ברכישת קונסולה

קסניה ונצ'ר קפיטל הודיעה היום (א') כי חברת הפורטפוליו פלייקסט (מוחזקת ב-12.16%), חתמה על הסכמי שיתוף פעולה עם חברות ענק גלובליות - סיסקו, Nvidia, Pace ו-AirTires, המייצרות ממירים.

מטרת שיתופי-הפעולה היא להטמיע מראש את הטכנולוגיה של פלייקסט בממירים של יצרניות התקשורת על מנת לספק ביתר קלות שירות של משחקי מחשב ללא צורך ברכישת קונסולה.

בנוסף הודיעה קסניה על גיוס של כ-12 מיליון שקל בפלייקסט מבעלי המניות הקיימים. חלקה של קסניה בגיוס הינו כ-1.8 מיליון שקל. הגיוס נעשה בדרך של הלוואה המירה להשקעה בחברה.

"פלייקסט ממשיכה לעבות את הסכמי שיתופי הפעולה הקיימים עם סמסונג ויצרנית הממירים הצרפתית Sagem, גם עם חברות בינלאומיות נוספות כגון סיסקו ו-Nvidia", אמרה ענת סגל, מנכ"ל קסניה. "מהלכים אלו נועדו לספק לשוק של מאות מיליוני מנויי כבלים ברחבי העולם אפשרות לשחק במשחקי מחשב איכותיים ועשירים גם ללא רכישת קונסולת משחק, זאת בעלות של מספר דולרים בודד מידי חודש. בחודשים האחרונים הפכה פלייקסט לחברה המובילה בעולם באספקת משחקי מחשב במחשוב ענן ובונה עצמה כחברה גדולה בתחום. אנו מעריכים כי הפוטנציאל של החברה הוא עצום כך שאנו ממשיכים להשקיע בחברה ומאמינים כי היא תיצור ערך רב לבעלי המניות של קסניה".