"אכלו כמו חזירים" - וגורשו לתמיד ממסעדת אכול כפי יכולתך

לפי הדיווח של ה"דיילי טלגרף", מנהל מסעדה מונגולית בבריטניה גרש שני גברים שנהגו להגיע למסעדה במשך שנתיים ולאכול כאילו "המחר אינו קיים"

אומנם הישראלים ידועים ב"תיאבון הבריא" שלהם אך המקרה הבא התרחש דווקא בבריטניה. שני גברים בריטים גורשו ממסעדת "אכול כפי יכולתך" ונאסר עליהם להיכנס למסעדה לכל חייהם משום שלקחו את המבצע שהמסעדה הציעה ברצינות רבה מדי ואכלו כאילו "המחר אינו קיים", כך לפי דיווח של ה"דיילי טלגרף".

לפי הדיווח, ג'ורג' דלמון, שחקן רוגבי לשעבר וחברו אנדי מיילס, גורשו מהמסעדה המונגולית גובי בעיר ברייטון משום ש"התנהגו כמו שני חזירים", כך לדברי מנהל המסעדה, שמציעה ללקוחותיה לאכול כמה שהם רוצים תמורת 12 ליש"ט בלבד.

המנהל, שביקש להישאר בעילום שם, אמר כי שני החברים נהגו לאכול כל כך הרבה ובאופן קבוע עד שהוא חשש לעתידה של המסעדה. לטענתו, השניים היו פותחים את הארוחה עם 5 מנות בשריות גדולות כל אחד ולאחר מכן ממשיכים לאכול מכל הבא ליד.

"הם התנהגו כמו שני חזירים", אמר מנהל המסעדה. "סבלנו אותם במשך שנתיים אך כעת הגיעו מים עד נפש. הם תמיד מיהרו לעקוף את כולם בדרך לאוכל ופשוט הרסו את הכל. אנו אמורים להיות מסעדת בופה אך הם פשוט גמרו את כל האוכל מהקערות עוד לפני ששאר הלקוחות הספיקו להגיע אליהן", הוא הוסיף. "אנחנו לא מוסד צדקה אלא עסק לכל דבר. זו המסעדה שלנו ואנו יכולים להגיד ללקוחות לא להגיע יותר אם אנו מעוניינים בכך".

אולם, דלמון, בן ה-26 אמר בתגובה כי הקערות של המסעדה קטנות מדי ולכן יש צורך לחזור בכל פעם לשולחן ההגשה ולקחת עוד אוכל. "לפתע מנהל המסעדה ניגש לשולחן שלנו ופשוט יצא מדעתו לפני כל הלקוחות",דלמון משחזר את האירוע. "הוא אמר שאנחנו צמד חזירים ואסר עלינו להיכנס לתחומי המסעדה לכל החיים".