דיוויד קמרון: בקרוב נציג תוכניות להעלאת המסים לעשירים

המגמה של הטלת מסים חדשים על עשירים באירופה נמשכת ■ ראש הממשלה הבריטי הבטיח להציג תוכניות להלעאת המסים המוטלים על עשירים ■ "עשירי המדינה צריכים לתרום באופן הוגן יותר", אמר קמרון

ראש ממשלת בריטניה דייוויד קמרון הודיע שהממשלה תציג בקרוב צעדים להעלאת מסים שיוטלו על העשירים במדינה. את הדברים אמר היום קמרון בראיון לרשת הטליוויזיה הבריטית BBC. מנגד, דחה ראש הממשלה הבריטי את הטענות לפיהם הוא הולך להטיל מס חדש על בתים גדולים במדינה, כפי שדרשו שותפיו הליברלים בקואליציה.

"אנחנו הולכים לנקוט בצעדים נוספים שיבטיחו שהעשירים במדינה יתרמו בצורה הוגנת למאמצים שלנו להפחית את הגירעון במדינה", אמר קמרון בראיון, שהעניק לרשת הטליוויזיה הבריטית לקראת פתיחת הוועידה השנתית של המפלגה השמרנית בבריטניה. קמרון דחה, כאמור, את האפשרות שיטיל מסים חדשים על בתים גדולים ואמר כי לא צודק יהיה מבחינת האנשים שחסכו את הכסף שלהם על מנת לקנות בית גדול צריכים לספוג כל שנה מס גדול.

קמרון ציין כי הממשלה בראשותו מנסה להלחם בגירעון על ידי מאבק במעלימי מסים, ביטול הטבות, והגדלת המס על מכירת בתים בעלי שטח גדול. "העשירים משלמים כעת יותר מסים מאשר שילמו אי פעם בתקופת הממשלה הקודמת שהייתה בהנהגת מפלגת הלייבור", אמר קמרון.