בוקסי מפסיקה למכור את הסטרימר שלה בוקסי בוקס

אבנר רונן, מנכ"ל בוקסי, הודיע שבוקסי עובדת על עדכון אחרונה לבוקסי בוקס שיעסוק בנגן פלאש ובפתרונות למספר באגים

חברת הסטארט אפ הישראלית בוקסי הודיעה היום (ג') על סופו של הסטרימר שלה - בוקסי בוקס, אותה ייצרה חברת די לינק. בהודעה אותה פרסם אבנר רונן, מנכ"ל בוקסי בבלוג החברה, נכתב שבוקסי עובדת על עדכון אחרונה לבוקסי בוקס שיעסוק בנגן פלאש ובפתרונות למספר באגים. לאחר העדכון הזה, הבוקסי בוקס יעבור למצב תחזוקה והוא יפסיק להימכר בחנויות.

"הצוות הקטן שלנו השקיעו את הלב והנשמה בבוקסי וזה היה נהדר לפגוש משתמשים מכל העולם", מפרסם רונן בבלוג."חלק אהבו אותו, חלק רצו עוד יכולות וחלק התלוננו, אבל כולם היו נלהבים".

הבוקסי בוקס יצא למכירה בנובמבר 2010, כאשר באוגוסט 2011 הוא הושק באופן רשמי בארץ דרך רשת באג, שעדיין מוכרת אותו ב-1,000 שקל. מה שמייחד את הבוקסי מעבר ליכולת שלו לתפקד כסטרימר (מזרים מדיה) ביתי, הוא הממשק הפשוט שלו, המאפשר גישה לקבצי וידיאו של חברים מהפייסבוק וגם להתקין אפליקציות שהם בעצם ערוצי טלוויזיה אינטרנטיים בהם ניתן לצפות בתכני וידיאו מאתרים רבים.

בוקסי לא מתכננת לצאת לגמרי משוק הסטרימרים והיא תחל לשווק מוצר חדש שלה בחודש נובמבר - בוקסי TV. המוצר יאפשר קליטת שידורי טלוויזיה, אפליקציות ויכולות הקלטה בענן. היכולת החדשנית הזו, תאפשר למשתמש להקליט תוכן לא מגבלה של מקום ולצפות בו מהטלוויזיה, הטאבלט או הלפטופ. עלות הבוקסי TV תעמוד על 100 דולר והמנוי עבור שירות ההקלטות יעלה עוד 15 דולר לחודש.

בוקסי נפרדת מהבוקסי שלה בתקופה לא ברור מה עתיד הסטרימרים. באמצע השנה הודיעה החברה שמכרה רק 200 אלף מכשירים, כאשר המצב של שאר היצרניות לא ורוד במיוחד. הסטרימרים היו פתרון נחמד בשנתיים-שלוש האחרונות, אך כאשר הטלוויזיות הופכות לחכמות ומציעות יכולות של סטרימר, כולל גישה לאפליקציות, הן הופכות לפתרון מיותר שעולה מאות שקלים. מצד שני, הרצון של בוקסי להפוך למוצר שמיועד להקלטת שידורי טלוויזיה ופחות לסטרימר, יכול לעזור לה, להמשיך להיות רלוונטית.