אליאב אללוף עוזב את רני רהב לטובת מיזם פרטי

ישמש כמנטור מדיה חברתית לבכירים ופוליטיקאים ■ את מקומו כמנכ"ל רהב מדיה חברתית יתפוס ירון פרוסט, לשעבר סגן עורכת מוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות"

כשנתיים אחרי שהצטרף למשרדו של רני רהב, במהלכן הקים וניהל את פעילות המדיה החברתית במשרד יחסי הציבור המוביל, אליאב אללוף עוזב לטובת מיזם פרטי.

אללוף נחשב לאחת הדמויות המובילות בתחום המדיה החברתית בישראל. בתפקידו כמנכ"ל רהב מדיה חברתית הוא עבד מול לקוחות גדולים כמו ישראכרט, זארה, סטימצקי, מליסרון ואחרים.

קודם לכן שימש אללוף כמנהל תחום המדיה החברתית בעיתון "גלובס", ובעבר שימש ככתב בעיתון. כמו כן עבד בתפקידי פיתוח עסקי ושיווק בחברות שונות, בהן קומברס.

במסגרת המיזם החדש אמור אליאב לשמש כמנטור מדיה חברתית לבכירים במשק, בהם מנכ"לים, בעלי עסקים ופוליטיקאים. המטרה היא לא להתחרות בחברות מדיה חברתית שקיימות בשוק, אלא ללוות את הבכירים עצמם לתוך נבכי הניו-מדיה.

את מקומו של אליאב כמנכ"ל רהב מדיה חברתית יתפוס ירון פרוסט, 35, לשעבר סגן עורכת מוסף הכלכלי "ממון" מבית "ידיעות אחרונות" ומי ששימש למשך מספר חודשים כמנכ"ל משרד יחסי הציבור הראל מורדי. קודם לכן שימש פרוסט, בעל תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת תל-אביב, בתפקידי כתיבה ועריכה שונים ב"ידיעות" וב"מעריב".

רהב מדיה חברתית הוקמה בסוף 2010 כחברה-בת של משרדי יחסי הציבור של רני רהב, במטרה לאפשר למשרד להציע את שירותיו גם בתחום החם של המדיה החברתית ולפעול בזירות כמו פייסבוק, טוויטר ויו-טיוב.

רהב, יו"ר רהב תקשורת ויחסי ציבור, מסר בתגובה: "אני מברך את ירון על המינוי החדש ומשוכנע כי הוא ימשיך להוביל את רהב מדיה חברתית ויצעידה לעבר הצלחות חדשות, יחד עם צוות המוביל. אני מודה לאליאב על תרומתו לחברה מיום הקמתה ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו כמנטור למדיה חברתית לבכירים במשק".

את תגובתו של אללוף לא ניתן היה להשיג.