YouPhone מציעה: סלולר ללא הגבלה ב-79 שקל

לצד התעריף המוזל, חברי מועדון You יוכלו לקבל זיכוי של עד 50 שקל מהחשבון החודשי בסלולר, אם יקנו ברשתות מגה או יתדלקו בתחנות דור-אלון

ספקיות הסלולר החדשות מקיימות ביניהן תחרות ולא נחות על זרי הדפנה: אחרי שהוט מובייל הכריזה כי מצטרפים חדשים יתחילו לשלם רק בינואר 2013, מכריזה היום (ד') YouPhone, חברת הסלולר של קבוצת אלון, על מסלול הכול כלול בתעריף הזול ביותר כיום: 79 שקל.

תעריף זה כולל שיחות ללא הגבלה, הודעות SMS וגלישה בנפח 1 ג'יגה (הרחבה לגלישה בנפח 3 ג'יגה בתוספת 10 שקל).

כפי שפורסם השבוע ב"גלובס", חברות הסלולר הגדולות מצליחות לצמצם את שיעורי הנטישה ולשמור את הלקוחות אצלן. במטרה להאיץ את קצב המצטרפים לחברות הסלולר החדשות, עם שוך ימי המהפכה, מכריזות הספקיות בזו אחר זו על מהלכים לעידוד הצרכנים: הוט מובייל, שדיווחה על 350 אלף מטרפים חדשים עד כה, מציעה כאמור למצטרפים כעת להתחיל לשלם בינואר 2013.

מבצע זה בא בעקבות הכרזת גולן טלקום בתחילת אוקטובר כי לקוחות שיצרפו עד 5 קווים ייהנו מהטבה של 4 חודשים חינם. המבצע הזה מיועד רק ללקוחות מתניידים ולא ללקוחות חדשים - ולמעשה מכריז בגלוי על מטרתו.

גולן טלקום הצהירה כי עד כה היא מונה 130 אלף מנויים. ההערכות הן כי מספר המנויים ב-YouPhone עומד על כמה אלפים בודדים.

לצד ההכרזה על התעריף המוזל, נמשך הפורמט של הטבות לחברי מועדון You באמצעות קנייה ברשתות האחרות מבית: חברי המועדון יכולים לקבל זיכוי של עד 50 שקל מהחשבון החודשי בסלולר, אם יקנו ברשתות מגה או יתדלקו בתחנות דור-אלון: על כל קנייה של 250 שקל מקבלים הטבה בשווי 5 שקלים שעוברת ישירות כזיכוי לחשבון, כאמור עד 50 שקל לחודש.

מדיווחי הרשת עולה כי 85% מהלקוחות מקבלים את הזיכוי האמור, משמע שרוב המנויים בחברת הסלולר של הקבוצה הם חברי מועדון You. מחזיקי כרטיס האשראי של You הרוכשים ב-1,500 שקל בחודש בחנויות מגה יקבלו את המסלול הזה ללא חיוב.

אחרי שמערך ההפצה של הרשת פעל באופן מצומצם ובסניפים בודדים של מגה, הוכרז היום על הרחבתו ל-400 נקודות מכירה (בסניפי דור-אלון, אלונית, AM:PM ובחנויות מגה).

את המהלך תגבה החברה בקמפיין בכיכובו של הפרזנטור עליו הכריזה השבוע - גורי אלפי.

מסלולי
 מסלולי