ערוץ 10 לעובדים: מפסיקים את הדיונים על השכר

זאת לאור העיכוב במציאת פתרון לערוץ ע"י ועדת האוצר ■ בערוץ 10 חשים כי באוצר ממסמסים את הסדר פרישת התשלומים, ועל כן עתיד הערוץ לוט בערפל

הנהלת ערוץ 10 הודיעה היום (ד') לוועד העובדים כי הם מפסיקים את הדיון על תנאי ההעסקה עם העובדים. זאת לאור העיכוב במציאת פתרון לערוץ על-ידי ועדת הפקידים של האוצר. בערוץ 10 יש תחושה כי באוצר ממסמסים את הסדר פרישת התשלומים, ועל כן עתיד הערוץ לפי שעה לוט בערפל.

העובדים הצליחו למנוע לעת עתה את הקיצוץ שתוכנן בשכרם ודרשו דיונים על תוכנית שתכלול בין היתר הסכם קיבוצי וקרנות השתלמות לעובדים. ההנהלה הסכימה, אולם היום, כאמור, הודיעה כי היא מפסיקה את הדיונים, מפני שיש חשש ממשי להמשך קיומו של הערוץ.

ל"גלובס" נודע כי נציגיו של רון לאודר הבהירו לא אחת בחדרי הישיבות בדיוני האוצר כי אם הפתרון יהיה רק הארכת הזיכיון ולא יכלול הסדר שיאפשר מעבר רישיון, לאודר - בעל המניות היחיד הפעיל בערוץ - יעזוב אותו.

יו"ר ועד עובדי ערוץ 10, מתן חודורוב, מסר בתגובה: "אנו מצרים על ההודעה, לאחר שכבר הצגנו חלופות רציניות לקיצוץ המתוכנן. בכל מקרה, אנו דורשים שמהלך הקיצוץ לא יצא לפועל עד למיצוי המגעים עם העובדים. אנו דורשים מהפקידים והשרים הרלוונטיים להבין את דחיפות הטיפול בסוגית פריסת החובות".

מהנהלת ערוץ 10 טרם נמסרה תגובה.