2 רקטות התפוצצו בשטח פתוח בב"ש; אין לימודים בעיר

תושבים בבאר-שבע התעוררו הבוקר למשמע אזעקה וקול פיצוץ ■ מוקדם יותר תקף צה"ל בעזה חוליית מחבלים בתגובה לירי שתי רקטות למועצה האזורית אשכול

בוקר לא שקט לתושבי באר שבע: 2 רקטות נפלו בשטח פתוח בעיר ולא גרמו לנזק או לנפגעים. התושבים התעוררו למשמע אזעקה וקול פיצוץ. בעירייה החליטו שלא לקיים היום לימודים בעיר.

מוקדם יותר, מחבל פלסטיני ששייך לחמאס נהרג במתקפה של חיל האוויר במרכז רצועת עזה, אדם נוסף נפצע. הצבא ביצע את התקיפה לאחר שמוקדם יותר נורו שתי רקטות קסאם לעבר המועצה האזורית אשכול, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. מדובר צה"ל נמסר כי כלי טיס של חיל האוויר תקף במהלך הלילה חוליית מחבלים שעסקה בהכנות אחרונות לשיגור ירי תלול מסלול לעבר שטח ישראל.

"צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל", הדגישו בצבא. "ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

לאחר ירי מתמשך לעבר הדרום ומתקפות של צה"ל בעזה, הודיע פיקוד העורף לפני שלושה ימים לתושבי הדרום כי ניתן לחזור לשגרה מלאה. במערכת הביטחון העריכו כי סבב ההסלמה הנוכחי מאחורינו, אך ציינו כי יש אפשרות כי אחד הפלגים החמושים בעזה ינסה לבצע ירי לישראל.

בהסלמה האחרונה נורו יותר יותר מ-80 רקטות מרצועת עזה - ולאחריה הבטיחו ראש הממשלה ושר הביטחון כי כל תקיפה תיענה בהתאם.