עוד פיטורים בפרטנר: כ-100 עובדים הולכים הביתה

רוב העובדים שיפוטרו הם עובדי מטה, וחלקם ממוקדי השירות ■ במקביל החברה עוצרת גיוסים, לא מאיישת תקנים שהוסרו וממשיכה לצמצם בכוח-האדם הכולל

נמשכים הפיטורים: חברת פרטנר עתידה לפטר בימים הקרובים כ-100 עובדים, רובם עובדי מטה וחלקם ממוקדי השירות - כך נודע ל"גלובס". גל הפיטורים הנוכחי הוא במסגרת המשך צמצום מצבת העובדים בחברת הסלולר, ובניסיון להתמודד עם התחרות המתגברת בשוק הסלולר הישראלי.

היום (א') החלה פרטנר לחלק לעובדים שיפוטרו מכתבי זימון לשימוע, ובתקופה הקרובה יבוצעו הפיטורים. במקביל לפיטורים המיידיים החברה עוצרת גיוסים חדשים, לא מאיישת תקנים שהוסרו וממשיכה לצמצם בכוח-האדם הכולל.

מחברת פרטנר נמסר בתגובה: "כפי שציינה בעבר וכחלק מתהליך רציף, מותאמת מצבת כוח-האדם של החברה לצרכים ולמציאות המשתנה. החברה מוסיפה להתמקד בלקוח, להעצים את השירות הניתן לו ולהסיר חסמים תפעוליים; מתוך כך החברה ממשיכה במהלך מסודר המבוסס בעיקרו על צמצום גיוסים, הסרת תקנים שאינם מאוישים, צמצום עלויות תפעוליות ואיחוד פעילויות".

פרטנר צימצמה בשנה האחרונה מעל ל-2,000 עובדים, בניסיון לצמצם עלויות על רקע התחרות המתגברת בשוק הסלולר. פרטנר, כמו שאר חברות הסלולר הוותיקות, נאלצה לחתוך במחירים עם כניסתם של השחקנים החדשים לשוק הסלולר - גולן טלקום, הוט מובייל, יו-פון והשאר - שיצאו בחבילות ללא הגבלה במחירים של 79-99 שקל בחודש, מה שחייב את החברות הוותיקות להגיב בהתאם אם ברצונן לשרוד.