הורידו את אפליקציית הווידיאו ל-Windows 8 של "גלובס"

האפליקציה ל-Windows 8 הינה בנוסף לאפליקציות האייפון, האייפד, האנדרואיד והבלאקברי ■ כוללת את כל ספריית תכני הווידיאו ותוכניות המקור של גלובס TV

"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, משיק אפליקציית וידיאו ייעודית למכשירי Windows 8, וזאת בנוסף לאפליקציות הקודמות שהשיק העיתון, ובהן אפליקציית האייפון, אפליקציית האייפד ואפליקציות האנדרואיד והבלאקברי.

להורדת האפליקציה - לחצו כאן, או סרקו את הברקוד:

המהלך הנוכחי הינו בהמשך וכפועל יוצא של ההשקה הגדולה של "גלובס" בתחום הווידיאו, הכולל השקת אולפן חדיש ובקדמת הטכנולוגיה בתחום וגיוס כוח-אדם איכותי ויעודי לתחום זה.

עם השקת האפליקציה של "גלובס" יוכלו משתמשי Windows 8 לצפות בצורה ישירה באמצעות המכשיר או המחשב שברשותם בכל תכני הווידיאו ותוכניות המקור מבית גלובס TV.

האפליקציה מאפשרת צפייה בעזרת ניווט קל, מהיר ואינטואיטיבי במגוון רחב של תכנים כלכליים לאורך כל היום וכן לקבל מידע פיננסי מקיף, זמין ועדכני במגוון נושאים.

בין שלל השירותים המסופקים על-ידי האפליקציה ניתן למצוא את כל מדורי גלובס TV, ובהם: שוק ההון, וול סטריט ושוקי עולם, נדל"ן, רכב, גאדג'טים, אינטרנט ותקשורת, נתח שוק, פנאי ועוד. בנוסף, יוכלו משתמשי האפליקציה ליהנות משידורים חיים מהשטח, תוכניות אולפן מגוונות וראיונות בלעדיים.

אפליקציית הווידיאו של גלובס TV מבוססת על מערכת ההפעלה החדשה והמתקדמת שחשפה לאחרונה ענקית התוכנה מיקרוסופט, והיא פותחה בעזרת כלים טכנולוגיים חדשניים. האפליקציה מותאמת אישית לצרכיו המיוחדים של כל משתמש, והיא שימושית וידידותית למשתמש.