"מישהו בירושלים נהנה לראות את עובדי ערוץ 10 מושפלים"

כך אמר יו"ר ערוץ 10 אבי בלשניקוב, לאחר שהנהלת הערוץ העבירה את הלילה במשרדי החשכ"ל ■ "בהתחשב ברצון העז לסגור אותנו, נגור כאן חודשים רבים"

אנשי ערוץ 10 ממשיכים היום (ה') להתבצר במשרדי החשב הכללי במשרד האוצר. לטענת אנשי הערוץ, הם מתכוונים להישאר במשרדים עד אשר יימצא פתרון להמשך הפעלת הערוץ.

אתמול (ד') הגיעו יו"ר הערוץ אבי בלשניקוב, הדירקטורית מיכל גרייבסקי והמנכ"ל יואב הלדמן לפגישות במשרד האוצר, וזאת במטרה לחתום על המתווה שהוצע להמשך פעילות הערוץ. במהלך הפגישה התגלה כי ישנם עדיין פערים משמעותיים בין הצדדים, ובתום הפגישה החליטו אנשי הערוץ להישאר במשרדים ולדרוש פגישות נוספות במטרה למצוא פתרון מוסכם.

בלשניקוב, גרייבסקי והלדמן בילו את הלילה בחדר הדיונים בקומה הרביעית של משרדי האוצר בירושלים. במהלך הלילה הגיעו לבקרם סגן שר האוצר הרב יצחק כהן, המשנה ליועמ"ש אבי ליכט והחשבת הכללית מיכל עבאדי.

במהלך היום הגיעו גם עובדים מהערוץ למשרדי החשב הכללי, וזאת במטרה לתמוך בהנהלה.

"משחקי שליטה"

בלשניקוב מסר היום: "העברנו את הלילה במשרד האוצר, ובהתחשב ברצון העז לסגור אותנו, נמשיך לגור כאן עוד חודשים רבים. לא ניכנע ולא ניתן לאף גורם לשלוט בנו. כבר אין מחלוקות, הם פשוט לא רוצים לחתום. מישהו בירושלים נהנה לראות את עובדי ערוץ 10 לא מקבלים שכר, מושפלים ויורדים על ארבע. יש כאן משחקי שליטה שסטודנטים לפסיכולוגיה לומדים באוניברסיטה בשנה הראשונה".

באוצר סירבו להגיב.