עמוס נוימן מונה לסמנכ"ל השיווק של ארמוזה פורמטס

בתפקידו האחרון שימש נוימן כסמנכ"ל הפרוגרמינג בזכיינית ערוץ 2 רשת

עמוס נוימן מונה לסמנכ"ל השיווק של ארמוזה פורמטס. ל"גלובס" נודע כי אבי ארמוזה, מנכ"ל החברה, מינה באחרונה את נוימן להיות מי שינהל את מערך השיווק, המכירות והפיתוח בחברה.

בתפקידו האחרון שימש נוימן כסמנכ"ל הפרוגרמינג בזכיינית ערוץ 2 רשת, והיה אחראי על ניהול מערך לוחות השידורים, רגולציה ונושאים אסטרטגיים שונים.

מינויו של נוימן לסמנכ"ל בארמוזה פורמטס הוא חלק מתהליך הפיתוח של החברה, שנמצאת בשנים האחרונות בתהליך צמיחה מואץ בשל התעניינות הולכת וגוברת בעולם בפורמטים ישראליים.

לאחרונה הצטרף לארמוזה פורמטס גם דניאל רבנר כמנהל מחלקת הדיגיטל בחברה. רבנר שימש בעבר כסמנכ"ל התוכן בבית ההפקה The Box וכמנהל הקריאטיב של חברת הקרוס מדיה Screenz.

ארמוזה פורמטס היא אחת החברות הישראליות המובילות בתחום פיתוח והפצת פורמטים טלוויזיוניים. בשנים האחרונות חתמה החברה על עסקאות מול רשת NBC האמריקאית ("לעוף על המיליון"), HBO ("האמת העירומה"), BBC ("הבועה") וקבוצת RTL ("צחוק מהעבודה") וכן על עסקאות נוספות לכמה מהפורמטים המצליחים ששודרו בישראל, בהם "מחוברות", "משפחה חורגת", ו"הבורר".

נוימן מסר כי "זו זכות גדולה עבורי להצטרף לצוות מנצח של חברה מובילה בתחומה המייצאת תוכן המפותח בישראל ומתאים לפלטפורמות שידור בינלאומיות".

ארמוזה מסר כי "ברור היום לכולם, יותר מתמיד, שתעשיית הפורמטים היא ציר מרכזי בתעשיית הטלוויזיה, ועל מנת להמשיך ולשבח את יכולתנו, אנחנו מקפידים להוסיף לשורותינו אנשי תוכן בעלי ניסיון והבנה עמוקה של התעשייה".